De Wilde, die heeft altijd een borreltje op zo klinkt het.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe kan Van Inkel nou nuchter zijn?
Precies...quote:Op woensdag 28 december 2022 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helaas zijn de mensen die het kunnen betalen ook vaak de grootste voorstanders. Geen idee wat de impact op de gewone burger/MKB is.
Komt op DTRH 2023 om te zingen. Op 2022 was ze er als gast (stond bij ons op de camping)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Want?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:08 schreef MTheBassman het volgende:
Froukje geeft mij hoop in Nederlandstalige muziek![]()
Het is een vrouwelijke artiest inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 00:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vroeger (eind vorige eeuw) een poster van Froukje op mijn slaapkamerJa, anders was het ook wel strafbaar geweest denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Zal wel een lief meisje zijnquote:Op woensdag 28 december 2022 00:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het is een vrouwelijke artiest inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |