Oh, jij bent nog steeds hersenloos dus.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
dOoR dE KliMaAtVerANdeRiNg
[ afbeelding ]
yup.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die hidden track op Green, Be Mine, Perfect Circle..
Eerst ook nog send me an angel.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goede overgangen wel met Een teken, dan bidden voor tijd voor de fool op de heuvel, en daarna Higher power.
Ja echtquote:Op woensdag 28 december 2022 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Murmur is sowieso een goed album.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die hidden track op Green, Be Mine, Perfect Circle..
Veel plezier met je CO2 taxquote:Op woensdag 28 december 2022 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, jij bent nog steeds hersenloos dus.
Reckoning ook heel erg goed.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Murmur is sowieso een goed album.
Ik heb dit jaar Gypsy Life ontdekt. Dat vind ik echt een lekker nummerquote:Op woensdag 28 december 2022 00:03 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is overigens verre van mn favoriete Scorpions plaat, maar ze hebben toch maar 3 platen die erin zitten.
Hun 70s werk blijft toch het beste voor mij.
Gerrit Hiemstra zei van de zomer dat schaatsen op natuurijs er in Nederland nooit meer zou komen...hebben we gemerkt vorige weekquote:Op woensdag 28 december 2022 00:03 schreef PzKpfw het volgende:
De sneeuwval is eens een jaar vertraagd/ wat minder en direct spreekt men van een doemscenario dat wintersport niet meer vanzelfsprekend is door KLIMAATVERANDERING!
Ik dacht dat ik je favoriete Scorpion wasquote:Op woensdag 28 december 2022 00:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn favo van Froukje hierna.
En mijn favo Scorpions daarvoor.
Blijven huilen. En ontkennen.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel plezier met je CO2 tax
Klimaat is altijd verandelijk. Anders was het elke dag hetzelfde weerquote:Op woensdag 28 december 2022 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Als al die mensen die er in geloven nou die tax betalen... kijken hoe snel ze er achter komen dat ze genept wordenquote:Op woensdag 28 december 2022 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel plezier met je CO2 tax
quote:Op woensdag 28 december 2022 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je favoriete Scorpion was
En krijgt nog bijval ook. Nederland is een smakehersenloos landquote:Op woensdag 28 december 2022 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, jij bent nog steeds hersenloos dus.
Hun moderne werk moet ik nog eens checken. Heb vooral hun 70s discografie geluisterd.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar Gypsy Life ontdekt. Dat vind ik echt een lekker nummer
Ja, het is echt fascinerend.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En krijgt nog bijval ook. Nederland is een smakehersenloos land
Dank je, dit had ik echt graag willen horenquote:Op woensdag 28 december 2022 00:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik bedenk me nu dat we dus nog 3 nieuwe platen van Racoon moeten krijgen en dat die allemaal bij de bovenste 1000 staan
quote:
quote:
Niet fraaiquote:
Ga jij lekker insecten eten... meer vlees voor mijquote:Op woensdag 28 december 2022 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, het is echt fascinerend.
Deprimerend, ook.
Oceaan is niet nieuw toch. Overigens ook hun enige Top 2000-waardige plaatje.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik bedenk me nu dat we dus nog 3 nieuwe platen van Racoon moeten krijgen en dat die allemaal bij de bovenste 1000 staan
Helaas zijn de mensen die het kunnen betalen ook vaak de grootste voorstanders. Geen idee wat de impact op de gewone burger/MKB is.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als al die mensen die er in geloven nou die tax betalen... kijken hoe snel ze er achter komen dat ze genept worden
De indoctrinatie zit diep...quote:Op woensdag 28 december 2022 00:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Niet willen betalen voor je vervuiling van de wereld
Hoe kan een mens zo simpel zijn?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ga jij lekker insecten eten... meer vlees voor mij
Hoe kan Van Inkel nou nuchter zijn?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
Met Van Inkel, en nuchter. Nu moet ik wel luisteren.
Heeft FVD geen eigen forum voor dit soort types?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En krijgt nog bijval ook. Nederland is een smakehersenloos land
Ja dat vraag ik me weleens af als mensen zoals jij hun mond open doenquote:Op woensdag 28 december 2022 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe kan een mens zo simpel zijn?
Ik denk dat het Berkery is die nuchter is.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe kan Van Inkel nou nuchter zijn?
Vervuiling =/= klimaatsprookje.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Niet willen betalen voor je vervuiling van de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |