Warme chocola over de augurk laten druipen en het daarna laten opdrogen.quote:
Cross is op dit moment wel iemand waarvoor je bang moet zijn. Die gooit echt goed.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat zijn niet echt namen waar hij, op basis van dit jaar, bang voor hoeft te zijn. Eerder van Ross Smith/Rock
Dit kan nooit over die van mij gaan makker. Maar dat weet je inmiddelsquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoe gaat @:onlogisch dit omkeren.
Niets van vernomen. De PDC is momenteel de Thames aan het dreggen.quote:Op woensdag 28 december 2022 07:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Barney al weer boven water?
Is het touw op de Brienenoord inmiddels doorgeknipt?quote:Op woensdag 28 december 2022 07:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Barney al weer boven water?
Leert allen van #Juttagodin.quote:Leerdam over succes: 'Ben zwaarder geworden, gebruik extra vet als kracht'
Moggel. Op welke partij verheug jij je vandaag?quote:Op woensdag 28 december 2022 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leert allen van #Juttagodin.
#airfryer #viandel #honderdvlammetjesmetmayo #oliebollenookmetmayo
Tevens goedemorgen vrienden
SLoopkogelgenot. Verder allemaal vrij eenzijdige potjes vandaag.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moggel. Op welke partij verheug jij je vandaag?
Wat een wijsheid, ik prop nog maar een oliebol naar binnen.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is godverdomme nog geen 09:00 als je dit tikt, vetrol!quote:Op woensdag 28 december 2022 08:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat een wijsheid, ik prop nog maar een oliebol naar binnen.
ik bespeur enige jaloezie.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is godverdomme nog geen 09:00 als je dit tikt, vetrol!
Maar er zijn grenzen, Flash...quote:Op woensdag 28 december 2022 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor Meesun!quote:Op woensdag 28 december 2022 09:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is naar de Chinees gegaan om zichzelf dood te vreten.
Is ook volstrekt onzinnig. 180 voorwaarden en pakketten uitpluizen en onder de streep dubbel 1 cent goedkoper uit zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:18 schreef Wertha het volgende:
Vandaag zorgverzekering uitpluizen. Geen zin in allen.
Oke, het is geen oliebol geworden. Wel werd het pannenkoekenontbijtquote:Op woensdag 28 december 2022 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is godverdomme nog geen 09:00 als je dit tikt, vetrol!
JULIADquote:Raymond van Barneveld vertrok na de partij direct naar zijn hotel. Hij stond de pers niet te woord.
Al besprokenquote:Op woensdag 28 december 2022 10:18 schreef Wertha het volgende:
Vandaag zorgverzekering uitpluizen. Geen zin in allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |