Ja en dan begon dat kut ding de bandjes op te eten, moest je het eruit peuteren en dan met een potlood netjes terugdraaienquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mijn ouders draaiden bandjes in de auto.
More than this staat er ook inquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus als alles van Roxy is weggevallen, blijft alleen deze over? Had ik niet verwacht. Eerder Jealous Guy, Virignia Plain of Love Is the Drug
"Your compatibility with MCDagoduck is Super."quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nice. Ik luisterde veel dingen die ik handmatig moest scrobbelen en vond dat teveel gedoe dus ben in 2015 gestopt helaas.
Mijn account staat niet meer gelinkt hier in mijn profiel zie ik, maar je kan wel even kijken: https://www.last.fm/user/MCDagoduck
Er staat wel wat stonerrock in, maar het is eigenlijk voordat ik daar echt veel naar begon te luisteren. Wat in mijn last.fm staat zijn, zoals ik het noem, dus echt nog de mainstream artiesten.
Bryan Ferry is van Roxy Musicquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bryan ferry solo ook prima
mamouna
Ja nog 1102 more than thisquote:
Dat wel helaasquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja maar die is volgend jaar weg
Complot?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SkyRadio is geen radio, maar een hypnose programma
We naderen trouwens wel het moment waarop Fok! het forum is waar ik het meeste heb gepost. Bij 18K ben ik er zeker.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Aantal forumposts 17.349 (4 per dag)
Vooruit dan maar.
if there's something ook al jaren weg zeker?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja maar die is volgend jaar weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |