die stemden niet op Kat(e) Bush?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef Zorro het volgende:
Question stemplaatgenot (van mijn kat dan, welke weet ik niet meer)
Tijdens Pulp zat ik hier een beetje in mijn eentje in het topic. Koud bad.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dat middenstuk iets korter was geweest had dit kunnen strijden met Pulp en Split Enz
Die omhaal in Den Bosch was hij ook bij, dacht ik...quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En over dat hij in Hamburg achter het doel zat bij het doelpunt van Van Basten.
Van Herman de Schermman naar Herman de Permban, het gaat hier weer alle kanten uit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En over dat hij in Hamburg achter het doel zat bij het doelpunt van Van Basten.
Sorry, ben niet fit dus ga niet opstaan voor elk leuk liedjequote:Op dinsdag 27 december 2022 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijdens Pulp zat ik hier een beetje in mijn eentje in het topic. Koud bad.
Nee op Cat Scratch Fever van Ted Nugentquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die stemden niet op Kat(e) Bush?
Het is bier.quote:
Ach hoeveel boeit de DJ nou tijdens het Top2000 spektakelquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind eigenlijk geen enkele DJ op Radio 2 meer leuk, het is allemaal veel te gemaakt door de setting van dat café en zo... het worden allemaal vermoeiende acts
Ook al! Hoe is het mogelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die omhaal in Den Bosch was hij ook bij, dacht ik...
tevergeefsquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee op Cat Scratch Fever van Ted Nugent
Maakt niet uit, maar dat er helemaal niemand was, zo vroeg is 6:45 ook weer niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry, ben niet fit dus ga niet opstaan voor elk leuk liedje
Het is ook niet waar, maar als ik er aan had gedacht...quote:
Nee dit is Gloria Jonesquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
Stem ik voor het eerst op Gloria Gaynor, ga ik die missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |