Duidelijk de Vlaamse top4000quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:11 schreef Felagund het volgende:
https://joe.be/hitlijsten/top-2000-2023
Wel een heel andere lijst.
nog 5 minutenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verlang zo naar het einde van dit lied.
Zijn stem helpt niet mee, zo monotoonquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja goed, ik kijk niet dus dit weet ik allemaal niet
Maar dan doen de andere DJs het wat natuurlijker in ieder geval, van wat ik hoor.
ik hou wel van logica dus dan klopt het idd welquote:
Heel goed.quote:
Slaapze en tot morgen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:09 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen, jullie zijn mijn eerste, mijn laatste, mijn alles. Maar mijn brein wint het van mijn hart en ik ga op tijd naar bed.
Maak er een LEGENDARISCHE avond en nacht van.
Tot morgen
ja zeg ik... ik heb een leven he?!quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand die van alle forumontwikkelingen en feiten op de hoogte is
Ik ga er voor eentje uit mn adventskalender. Geen idee wat het is, je hoort het zo welquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel goed.
Dag 2 van mijn serie van Poolse pastry stouts. Deze is met koffie ipv cacao nibs en vind ik net iets lekkerder.
quote:
Godver, heb mijn sterke drank nog niet gepakt.quote:
... en dat zegt wat met S&F, Bankzitters etc.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een van de vijf slechtste liedjes in de lijst
Ja, zelfs als je fan bent van Paul of Dré, wat bezielt je dan deze te kiezen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een van de vijf slechtste liedjes in de lijst
Ook daarvan prefereer ik het origineel zegmaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Zonder Jou wel 100 keer beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |