Het?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als kim moest stunten dan speelt het tegen Dimitri
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
De kampioenspijlen van de Matchplay 2021 en het vorige WK moeten terug. Ik heb hem nooit beter dan met die pijlen zien spelen.quote:
hij* vergeef mequote:
Doet me met genoegen terugdenken aan de slag bij Groenlo.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
Ah, de achterhoekse vlag, het Nederlandse equivalent van de Confederate Flag, is ook weer gespot.
Nou ja, dat dus. Maar Peter is een andere mening toegedaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De kampioenspijlen van de Matchplay 2021 en het vorige WK moeten terug. Ik heb hem nooit beter dan met die pijlen zien spelen.
Bokt?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik die van mij vandaan heb?
Altijd dat calimero gedrag van die Belgen..quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zeg eens het ipv hij en heel FOK! tegen me.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Altijd tegen jou?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je hebt een raar beeld van wat heel FOK! inhoudtquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach, innoveren is zijn kracht. Misschien vindt hij ooit weer een betere setup. Ik was ook jaren ziedend toen hij de WK-bommetjes van negen jaar geleden niet meer gebruikte.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Maar Peter is een andere mening toegedaan.
Nouquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Janken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dat een soort Koreaanse versie van Bachelor in Paradise?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Eerst nog een aflevering Band of Brothers kijken.
Frikandel in de gang godinquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kan wel uitstekend dekken genot
De eerste keer dat ik met een paardenmeisje was, dacht ik dat ik stront onder mijn schoen had zitten. Het zweet brak me uit. Bleek zij gewoon ontiegelijk te stinken naar paard.quote:
Schreudered.quote:De verstandhouding tussen Daley Blind en trainer Alfred Schreuder heeft vlak voor het WK het vriespunt bereikt, zo weet het Algemeen Dagblad te melden. De krant schrijft over een ‘vertrouwensbreuk’ en weet dat de coach van Ajax alle internationals appte om hen succes te wensen, behalve Blind. In de spelersgroep zou daar met verbazing over gesproken zijn.
Ik heb alleen whatsapp dus niks voor mijquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
chinese app
facebook, instagram en whatsapp in 1 zeg maar.
Als hij hier had gewonnen had hij de lastigste horde wel gehad. Hierna Searle/Sousa, daarna waarschijnlijk Noppert.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ray zou pas in aanmerking komen voor PL als ie halve finale haalt. Dat lijkt me zeer vergezocht
Bizar dat een passant zo de kans krijgt om de boel te slopen. Alfred tòch echt een Feyenoorder dusquote:
Meteen naar de Chinees.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:54 schreef Caland het volgende:
Geen interview, Barney is meteen weggegaan
Minachting van het publiek
Ik had vorige week een vergadering en zat vlak naast een vent die stonk gruwelijk naar zweet. Vergadering duurde maar 2.5 uurquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:53 schreef Wertha het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik met een paardenmeisje was, dacht ik dat ik stront onder mijn schoen had zitten. Het zweet brak me uit. Bleek zij gewoon ontiegelijk te stinken naar paard.
Hoe gaat @onlogisch dit omkeren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een enorme lul
De nieuwe Barneyquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:54 schreef Caland het volgende:
Niet heel gek voor de kampioen en #2 van de wereld.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wright gaat de Belgen killer zijn. eerst Kim en straks Dimi
Bron?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:54 schreef Caland het volgende:
Dimi gaat Wright slopenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wright gaat de Belgen killer zijn. eerst Kim en straks Dimi
Vorige week opnieuw gekeken. Blijft echt puur genot.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Eerst nog een aflevering Band of Brothers kijken.
Staat nog op mijn lijstje. nog nooit gezienquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vorige week opnieuw gekeken. Blijft echt puur genot.
Taps-tapsquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:00 schreef Doevelaer het volgende:
Jerry legt vooral uit wat taps betekent
Mijn wekker gaat morgen om 7 uurquote:
Het was een voorspelbare aangelegenheid allemaal.quote:
Gewoon werken voor je geld.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
das balen mar zal wel een reden hebben
Wat voor geld?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon werken voor je geld.
Nieuwe Tesla ophalen (niet voor mij)quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
das balen mar zal wel een reden hebben
Hopelijk wint kimgodquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Pieter mot nieuwe speertjes @:Alaphilippe_
Mens eigen dat we toch een kans willen geven en nog een en nog eenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En wij maar denken dat hij zo was veranderd
quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:03 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb dezelfde trui als Martijn
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
PME Legend is inmiddels wel hét merk voor boomers geworden he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |