Het?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als kim moest stunten dan speelt het tegen Dimitri
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als kim moest stunten dan speelt het tegen Dimitri
De kampioenspijlen van de Matchplay 2021 en het vorige WK moeten terug. Ik heb hem nooit beter dan met die pijlen zien spelen.quote:
hij* vergeef mequote:
Doet me met genoegen terugdenken aan de slag bij Groenlo.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
Ah, de achterhoekse vlag, het Nederlandse equivalent van de Confederate Flag, is ook weer gespot.
Nou ja, dat dus. Maar Peter is een andere mening toegedaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De kampioenspijlen van de Matchplay 2021 en het vorige WK moeten terug. Ik heb hem nooit beter dan met die pijlen zien spelen.
Bokt?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik die van mij vandaan heb?
Altijd dat calimero gedrag van die Belgen..quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zeg eens het ipv hij en heel FOK! tegen me.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Altijd tegen jou?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je hebt een raar beeld van wat heel FOK! inhoudtquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach, innoveren is zijn kracht. Misschien vindt hij ooit weer een betere setup. Ik was ook jaren ziedend toen hij de WK-bommetjes van negen jaar geleden niet meer gebruikte.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Maar Peter is een andere mening toegedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |