Nigeriaans, zoiets?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Afrikaanse(?) naam enzo
Dan hoor je haar naam bijna nooitquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is echt de eerste keer dat ik het iemand zo hoor zeggen.
Venus in Furs hep er nooit in gestaan hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Marquis de Sade genot is helaas al een paar jaar niet meer te vinden
Dat is ook waar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan hoor je haar naam bijna nooit
Okay, misschien iets om een keer naar te kijken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Het zijn mijn ogen. Ik betaal dan liever iets meer maar ga voor zoiets absoluut niet naar turkije ofzo. Een gemiddelde tandarts controlle doet meer zeer hoor
Komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Sade is 6 dagen ouder dan mijn moeder.
Bedankt voor de informatiequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Sade is 6 dagen ouder dan mijn moeder.
Graag gedaan.quote:
PUZZLES!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij dat nummer moet ik altijd aan HIMYM denken.
Patrick! Ze gaat hard man!!quote:
shiny piece of leatherquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Venus in Furs hep er nooit in gestaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |