Domme pinda is keer afgevallen en toen raakte ie niets meer. Toen is ie maar weer 50 kilo aangekomenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
zouden dikke darters beter kunnen presteren als ze zouden op hun eten letten en gezond beginnen eten.
Iets met concentratie die veel beter is.
Ik geloof als een Clemens wat scherper zou zijn dat hij veel beter kan gooien.
Niks mee te maaak'n.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
We wachten nog op @:Mexicanobakker en de nostradamus.
Niet mijn probleem. Jij hebt wel een brommertje hequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de aankomende helmplicht voor snorscooterts?
Ja, zes jaar geleden niet.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf door geen enkele deelnemer laten pijpen, maar goed.
quote:
quote:
Die is weer druk met andere dingenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
We wachten nog op @:Mexicanobakker en de nostradamus.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de aankomende helmplicht voor snorscooterts?
Ze zouden aan yoga moeten doen, al denk ik dat al al die standjes wel lastig voor ze zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
zouden dikke darters beter kunnen presteren als ze zouden op hun eten letten en gezond beginnen eten.
Iets met concentratie die veel beter is.
Ik geloof als een Clemens wat scherper zou zijn dat hij veel beter kan gooien.
Leuk grietjequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Maar ik ben nooit te beroerd om een Korolevaatje voor jullie te posten.
[ afbeelding ]
Als het maar niet de Top2000 is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die is weer druk met andere dingen
IK RICHT DE PIJLEN OP ORANJEquote:
Vrijdag half 10, ik vermoed alcohol. Dan kan je cijfers niet meer van elkaar onderscheiden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, zes jaar geleden niet.
[..]
[..]
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef mabo11 het volgende:
Hebben jullie ook geluidsproblemen bij Viaplay? Ik hoor alleen het commentaar...
Erg jammer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk geen spiegeleieren maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |