Zeg dat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vooral als het door het intro van een nummer gebeurt, he?
Bestaat er bier van 20 procent? Dat kan toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Over bier gesproken. Vandaag in een 24/7 Oranjeboom gevonden. Wat me lichtelijk verbaasde. Bijna gekocht. Tot ik zag dat het 20% (!) was.
Ja en Gorki ook, maar meer volgens mij nog nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zjak Brel is al geweest iig
Dacht even dat die Tom Goris de studio in zou komen lopen bij die a Gogo aflevering gister om de Belgische noteringen te gaan duidenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Samen met Le Plat Pays en Ne Me Quitte Pas de enige Belgische notering die alle jaren in de lijst stond
Volgend jaar komen ze hier om de hoek spelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef Cee het volgende:
Ik mis hun jaarlijkse december-concerten in het Sportpaleis.
Honneponnetje was nie goed nie…quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Was was die film van Koen met Nada van Nie goed he?
Dat kan. Meestal geen aanrader.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bestaat er bier van 20 procent? Dat kan toch helemaal niet?
Sterkste bier ooit was 55% ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
2x Grolsch Kanon.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
volgens mij is het bier met het hoogste percentage 64% of zo. Vraag me niet hoe.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo vaak kom je dat aan de andere kant van het continent niet tegenquote:
Ja! Mijn ouders wonen in die plaats, dus ben nog weleens binnengelopen daar bij de boekhandel en bedacht toen dat jij er mogelijk aan t werk was. Maar dat kon al niet meer dus :-)quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat tof dat je dat onthouden hebt!Nee, sinds midden dit jaar ben ik daar gestopt. Werk sinds eind september voor een bank en daarnaast sinds begin deze maand ook voor een mediabedrijfje.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend jaar komen ze hier om de hoek spelen
Met Jette van der Meij als lesbiennequote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Honneponnetje was nie goed nie…
Ook niet, maar dit was een thriller. De slechtse die ik ooit zagquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Honneponnetje was nie goed nie…
Zou liever doodgaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sterkste bier ooit was 55% ofzo.
waar zit je dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo vaak kom je dat aan de andere kant van het continent niet tegen
Afscheid van een Vriend is in Vlaanderen wel een echte klassieker.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en Afscheid van een vriend en Verlangen en natuurlijk Geef het Op, allora!
Is dat de sidekick van Ruud?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dacht even dat die Tom Goris de studio in zou komen lopen bij die a Gogo aflevering gister om de Belgische noteringen te gaan duiden
Technisch gezien wel. Volgens mij zit het sterkste biertje boven de 60%.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |