Ja duh.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef KingRoland het volgende:
wtf eten jullie manderijn met schil
ik zag laatst een kennis een kiwi eten met schilquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Is weer eens iets anders dan hookers reviews.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
Wanneer wordt CUL een subforum van DRT?
@GGMMquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik zag laatst een kennis een kiwi eten met schil
vond ik al vreemd
Dit kan, helemaal bij de gele, echt primaquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik zag laatst een kennis een kiwi eten met schil
vond ik al vreemd
de enige gele die ik ken is de gele Mquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit kan, helemaal bij de gele, echt prima
Een appel is vervelender. Of chipsquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg storend als iemand vlak naast je een mandarijn gaat eten.
Breng @de_boswachter nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan hookers reviews.
Wat is jouw favoriete M&M?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de enige gele die ik ken is de gele M
Jij hebt ook misofonie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een appel is vervelender. Of chips
Sinds er ene smerige user vertelde dat hij oliebollen met mayo vrat verbaasd mij niks meerquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Wist je dat dit genetisch bepaald is?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een appel is vervelender. Of chips
wie was datquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sinds er ene smerige user vertelde dat hij oliebollen met mayo vrat verbaasd mij niks meer.
Valt mee, maar dat soort dingen maakt wel erg veel herriequote:
Je bedoelt @de_boswachter ?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Breng @:de-boswachter nou niet op ideeën
Was dit niet tijdens vorig WK?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sinds er ene smerige user vertelde dat hij oliebollen met mayo vrat verbaasd mij niks meer.
oef, ben niet de enige die dat ranzig vindquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Over Lingo gesproken, wat kunnen we verwachten bij het Vierschansentoernooi?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt mee, maar dat soort dingen maakt wel erg veel herrie
Net als mensen die tijdens een film in een bioscoop steeds met de hele hand in zo'n bak popcorn graaien, als ware ze een potje Lingo aan het spelen.
Of een gehaktbal met mosterd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:50 schreef KingRoland het volgende:
smerige mensen die oliebollen met mayo eten
schaam je diep
Ik heb laatst de anekdote gehoord dat iemand voor het stappen altijd zijn keel smeert met liters satesaus zodat het bier makkelijker erin glijdt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Viesdik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef KingRoland het volgende:
vanwege het darten ga ik nu een extra kopje thee drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |