Harald @DeeBee was ook al lekker aan het bagatelliseren over Kwataar vorige maandquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:47 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Fantastisch land dat Saudi-Arabië inderdaad, Harald Ronaldo!
Googlen of de hele Trouw van vandaag lezen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat moeten we met deze contextloze post?
quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Googlen of de hele Trouw van vandaag lezen.
Ik denk dat er wordt gedoeld op het opiniestuk over abortus plaatsen zonder te vermelden dat diegene een SGP-Senator is.quote:
Dat is met al die 'ach' posts zo. Ik google me helemaal de teringquote:Op donderdag 5 januari 2023 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat moeten we met deze contextloze post?
“Je weet niet hoeveel geld ik aan Ubers kwijt ben omdat ik mijn fiets niet aankreeg,” zegt VanMoofklant Casper Feijs (28 jaar), die twee jaar geleden een VanMoof kocht. “In die tijd ben ik, zonder te overdrijven, wel twintig keer bij VanMoof geweest.”quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch lijken de meeste klanten zich niet te laten ontmoedigen. “Ook al ken ik de mankementen, ik zou opnieuw voor een VanMoof gaan,” zegt Casper Feijs. “Hij ziet er mooi uit en áls hij het doet, fietst een VanMoof geweldig.”
Casper Feijs, je bent een dropsleutel.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
“Je weet niet hoeveel geld ik aan Ubers kwijt ben omdat ik mijn fiets niet aankreeg,” zegt VanMoofklant Casper Feijs (28 jaar), die twee jaar geleden een VanMoof kocht. “In die tijd ben ik, zonder te overdrijven, wel twintig keer bij VanMoof geweest.”
Ach, Casper.
Om Amsterdam te laten verzuipen hoeven we alleen maar een paar gemalen uit te zetten, eitje.quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:29 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer van dat Concertgebouw en al die schilderijen kunnen we nog wel verplaatsen, maar laat die zeespiegel in Godesnaam maar zo snel mogelijk stijgen.
Mensen van 27 met een elektrische fiets.quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:12 schreef Pistolero het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)-de-gracht~be7aaa8b/
Dit is toch fantastisch.
Nadeel is wel dat de Gristen Democratische Appel er dan automatisch wat zetels bij krijgt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Om Amsterdam te laten verzuipen hoeven we alleen maar een paar gemalen uit te zetten, eitje.
Ze hebben in dat land toch wel iemand met een groot kromzwaard klaar staan om van de overbodige personen af komen?quote:Cristiano Ronaldo mag nog niet spelen voor Al Nassr. De club uit Saoedi-Arabië heeft na de komst van de Portugese sterspeler te veel buitenlandse spelers onder contract staan.
Hij was ook al geschorst en een speler wilde z'n nummer niet afgevenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze hebben in dat land toch wel iemand met een groot kromzwaard klaar staan om van de overbodige personen af komen?
Het zal vast bullshit zijn maar ik heb wel het idee dat Matyas elke keer net iets moeilijkere vragen krijgt. Omdat ze meer van hem verwachten ofzo.quote:
Wat weet je van Christian Bale?quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Het zal vast bullshit zijn maar ik heb wel het idee dat Matyas elke keer net iets moeilijkere vragen krijgt. Omdat ze meer van hem verwachten ofzo.
Voetballerquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat weet je van Christian Bale?
Ik kan de helft van het topic wederom niet lezen dus het beperkte wereldbeeld van PIETJEPUKKED zal wel weer op z'n kop zijn gezet.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen de fucking burgers uit het Slimste Mens topic hem niet waarderen
In Amsterdam is dat idd complete onzinquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Mensen van 27 met een elektrische fiets.
Knotje. Pas.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Voetballer
Real Madrid
Wales
Tottenham
Golf
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |