Ja de mentions waren niet van de luchtquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar je weet het topic wel te vinden.
Waar heb jij het overquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef engine het volgende:
@:marcb1974
07:06
Wat is dat voor bijzondere tijd trouwens?
De wekker van marcb1974.quote:
Owquote:
Hoe kan ik je daarvan weerhouden?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik kan deze post in wat SC’s droppen.
Ban hem.quote:
Pfewww!quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, ok dan. Omdat jij het bent.
Meh..??quote:
Prima tijd tochquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef engine het volgende:
@:marcb1974
07:06
Wat is dat voor bijzondere tijd trouwens?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima tijd toch
Zet hem nooit precies op een heel of half uur
De 5 zit er ook zelden in als laatste cijfers eigenlijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:51 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Daar krijg ik nou echt jeuk van. Dat moet voor mij wel 07:05 of zoiets afgerond zijn. Op een heel of half uur precies hoeft dan ook weer niet.
Ik ook. Nieuwerwetse zooiquote:
Heb je dat tenminste niet gemistquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sindsdien weet ik wat FOMO betekent.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De 5 zit er ook zelden in als laatste cijfers eigenlijk
07h04 of 07h06
07h11 had ook nog wel gekund.
Al die jonkies zijn ongeduldig tegenwoordig dus die term krijg ik vaker om de oren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Daar kan ik echt niet tegen, niet weten wat iets betekent als het langs komt.
Had je hem vanochtend ook maar op 7.05 moeten zetten die wekkerquote:
Herkenbaar. Zo moet ik regelmatig ROC studentjes terug hun hok in trappen. Maar deze kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Al die jonkies zijn ongeduldig tegenwoordig dus die term krijg ik vaker om de oren.
Waarna ik weer met Rustaaagh moet reageren
Het zijn eerder de tijden waarop jij je wekker zetquote:
Belachelijk vroeg voor zo'n ritje naar de hel,quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn eerder de tijden waarop jij je wekker zet
Miss eyelinertquote:
Ik gok bij postmaquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach die is vast nog wel in de buurt daar
Barney armyquote:
Hééé...quote:
Jij hebt dat filmpje van van de week zeker niet gezien?quote:
Ik heb daar geen actieve herinneringen aan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt dat filmpje van van de week zeker niet gezien?
Dan moeten we die even activerenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb daar geen actieve herinneringen aan. :d
Ademen blijkt ook een goede herhaling te zijn om te doen.quote:
Die gaan er in de toekomst ook zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
back in het verleden zijn vaak de dingen die je leuk vind
Of hun zonden van afgelopen jaar te overdenken.quote:
Oh crap, moet dat?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of hun zonden van afgelopen jaar te overdenken.
Daar is niks mis mee. Kben er nog niet aan toegekomenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of hun zonden van afgelopen jaar te overdenken.
Van mij moet jij niets. Biertje?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh crap, moet dat?
Er zijn voor mij niet meer genoeg dagen om ze allemaal te overdenken dit jaar
Oehquote:Op woensdag 28 december 2022 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mij moet jij niets. Biertje?
Met een frisdrankje is ook niets mis.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh
Mag alleen nog steeds niet
Maar bier of een cola mag dus wel.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:06 schreef BasEnAad het volgende:
De Zeven Hoofdzonden
Superbia (hoogmoed – hovaardigheid – ijdelheid)
Avaritia (hebzucht – gierigheid)
Luxuria (onkuisheid – lust – wellust)
Invidia (nijd – jaloezie – afgunst)
Gula (onmatigheid – gulzigheid – vraatzucht)
Ira (woede – toorn – wraak – gramschap )
Acedia (gemakzucht – traagheid – luiheid – vadsigheid)
Met mate dus! Groetjes Jezus.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar bier of een cola mag dus wel.
Geld dat ook voor whiskey? Ik vraag dit voor een vriend.quote:
Wel saai op de duurquote:Op woensdag 28 december 2022 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een frisdrankje is ook niets mis.
En hoeveel ga jij er dit jaar halen? Gewoon ook 7? Of nog een paar extra, gewoon voor de show?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:06 schreef BasEnAad het volgende:
De Zeven Hoofdzonden
Superbia (hoogmoed – hovaardigheid – ijdelheid)
Avaritia (hebzucht – gierigheid)
Luxuria (onkuisheid – lust – wellust)
Invidia (nijd – jaloezie – afgunst)
Gula (onmatigheid – gulzigheid – vraatzucht)
Ira (woede – toorn – wraak – gramschap )
Acedia (gemakzucht – traagheid – luiheid – vadsigheid)
Volgens mij was daar ook een film over.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel ga jij er dit jaar halen? Gewoon ook 7? Of nog een paar extra, gewoon voor de show?
Vast meerdere, t is wel een mooi onderwerpquote:Op woensdag 28 december 2022 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij was daar ook een film over.
Wat is de bonus zonde?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:33 schreef Domnivoor het volgende:
Op de wand van een kerk hier in Utrecht zijn de zeven hoofdzonden afgebeeld. Maar er was ruimte over dus ze hebben er een achtste zonde bij gedaan.
Aan de andere kant van de kerk hetzelfde: zeven deugden, en een bonusdeugd.
Dat weet ik niet meer… Ik kom er nog op terug.quote:
Ik probeer het bij 3 te houden.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel ga jij er dit jaar halen? Gewoon ook 7? Of nog een paar extra, gewoon voor de show?
Feestelijk!quote:
Nog even een update over mijn tweede kerstdag in de keuken: het is prima gelukt allemaal. Iedereen was tevreden. Nou ja, sommigen vonden het iets te pittig, ach ja.quote:
Ach ja dat hou je altijd .. chufi in 40+ / Punk, disco, New Wave of? #52 Don't Speakquote:Op woensdag 28 december 2022 01:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nog even een update over mijn tweede kerstdag in de keuken: het is prima gelukt allemaal. Iedereen was tevreden. Nou ja, sommigen vonden het iets te pittig, ach ja.
Ik wil daar wel posten, maar ik had nog geen muzieksmaak in de jaren '80. En in de jaren '70 was ik nog niet geborenquote:Op woensdag 28 december 2022 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja dat hou je altijd .. chufi in 40+ / Punk, disco, New Wave of? #52 Don't Speak
Je mag daar alles postenquote:Op woensdag 28 december 2022 01:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik wil daar wel posten, maar ik had nog geen muzieksmaak in de jaren '80. En in de jaren '70 was ik nog niet geboren
in het liedjes tippoc zeikerdquote:Op woensdag 28 december 2022 02:29 schreef BasEnAad het volgende:
Wordt wel ingewikkeld. Waar moet ik nou mijn liedjes posten?
Prachtigquote:
Soepel beestje hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dit poesje in de link wint
https://www.ad.nl/video/p(...)mpus-in-india-347897
Beetje sjaggie wel.quote:
Eerste wat wij dachtenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje sjaggie wel.
En je zal maar net je raam open hebben staan van de bus![]()
Foutje maak je maar 1 keerquote:Op woensdag 28 december 2022 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje sjaggie wel.
En je zal maar net je raam open hebben staan van de bus![]()
Liefdeskusjes van een katje op je strotquote:
Das wat vroeg toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 12:26 schreef pullup het volgende:
En Jesus is weer herrezen![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)rkrade-teruggebracht
Jaquote:
quote:
Vraag het aan dan? In FBquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet om de simpele reden dat iemand kan zien dat je loert. Dat is een wat rare toevoeging. Je zou gewoon ongestoord moeten loeren in fobo. Users hebben dat niet voor ja lul
Leuk dat ik serieus word genomen. Maar een topic in FB is ook weer een slangenkuil.quote:
Het is niet belangrijkquote:Op woensdag 28 december 2022 17:29 schreef chufi het volgende:
Ik mis iets maar zal vast wel goed komen
Het is soms zo simpel.quote:
Keessie, dat was wel een beetje een jeugdheldquote:Op woensdag 28 december 2022 18:00 schreef chufi het volgende:
Een weetje .. https://sportgeschiedenis(...)anrecords-in-handen/
Ja held .. ook mijn hero , naast Johanquote:Op woensdag 28 december 2022 18:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Keessie, dat was wel een beetje een jeugdheld
Ja die was ook tof natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2022 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja held .. ook mijn hero , naast Johan
Ja een beetje te mooiboy .... Jan Bols zag ik wel eens op de schaatsbaan in Assenquote:Op woensdag 28 december 2022 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die was ook tof natuurlijk
Ard Schenk vond ik toen al een beetje te cleanig en zo
Ik was als kind al een beetje verliefd op Ard Schenkquote:Op woensdag 28 december 2022 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja een beetje te mooiboy .... Jan Bols zag ik wel eens op de schaatsbaan in Assen
Wilde net zeggen dat die knakker wat meer voor meisjes wasquote:Op woensdag 28 december 2022 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was als kind al een beetje verliefd op Ard Schenk
Die kwam ook uit je buurtquote:Op woensdag 28 december 2022 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was als kind al een beetje verliefd op Ard Schenk
Moet wel zeggen dat ie er nog steeds hoed uitzietquote:Op woensdag 28 december 2022 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat die knakker wat meer voor meisjes was
Hahaha ja er was er nog één maar ik weet niet wie. Ik was wel wat ouderquote:Op woensdag 28 december 2022 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat die knakker wat meer voor meisjes was
quote:Op woensdag 28 december 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ja er was er nog één maar ik weet niet wie. Ik was wel wat ouder
Ja ik googel maar ik kan hem niet vinden.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:25 schreef pullup het volgende:
[..]Een beetje als Floris en Sindala, maar daar was je dan weer fan van Sindala
Dat zoek je zelf maar uit .... Denk geen Peter Nottetquote:Op woensdag 28 december 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ja er was er nog één maar ik weet niet wie. Ik was wel wat ouder
Of Hilbert vd Duim, dat leek me ook geen ladykillerquote:Op woensdag 28 december 2022 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zoek je zelf maar uit .... Denk geen Peter Nottet
Wat was zn naam?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik googel maar ik kan hem niet vinden.
Die is grappigquote:Op woensdag 28 december 2022 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Of Hilbert vd Duim, dat leek me ook geen ladykiller
Sorry Hilbert
Ja dan zou het wat makkelijker zijn he?quote:
Haha ik ben nu ook aan het nadenken wie het zou kunnen zijn danquote:
Nee veel later jaren 90 ofzoquote:
Ow nog veel laterquote:
Goede gok welquote:
Wel donker haar ja. Zijn afmeting weet ik nietquote:
Je hebt de ijskast gewonnenquote:Op woensdag 28 december 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met Hein
[ afbeelding ]
Met Hein op het ijsquote:
Wel toepasselijk als het om een schaatser gaatquote:
Nou kijk nou.quote:
Leuke kop, ik was Hein helemaal vergeten. Sorry Heinquote:
Googel dus ookquote:Op woensdag 28 december 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuke kop, ik was Hein helemaal vergeten. Sorry Hein
Precies, ik wil daar ook wel een rondje mee makenquote:
Google staat vol met Heinquote:Op woensdag 28 december 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Googel dus ookMaar ik niet in mijn hart
Ja als je zijn naam weet.quote:
En nu?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:42 schreef chufi het volgende:
Ik zag Hein ooit als presentator in de nog af te bouwen Amsterdam Arena
Ja ik slaap slecht als ik dat niet kan herinnerenquote:
Kees Verkerk?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:45 schreef pullup het volgende:
Hier Keessie, toch veel beter dan die hele Ard
[ afbeelding ]
volgens mij was dat niet op de schaatsbaan.....quote:Op woensdag 28 december 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
Geen idee waarom ie daar geen schaatspak een heeft
Maar wel knapperquote:Op woensdag 28 december 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kees Verkerk?
De Martin van het ijs
Zo herkenbaar, ik moet en zal het dan vinden, schakel desnoods alle hulplijnen inquote:Op woensdag 28 december 2022 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik slaap slecht als ik dat niet kan herinneren
Wie is Martinquote:Op woensdag 28 december 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kees Verkerk?
De Martin van het ijs
Owquote:
Martin trekt te pas en te onpas zijn t-shirt uitquote:
Zit die er nog in.quote:
Hij trekt hem eigenlijk nooit aanquote:Op woensdag 28 december 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin trekt te pas en te onpas zijn t-shirt uit
Jazeker, hij heeft nu verkering met de 21-jarige Mexx, ze schijnen het 5 keer per week te doenquote:Op woensdag 28 december 2022 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit die er nog in.
Ik heb nu net zijn plaatje in de OP bekeken
Toch vind ik Martin ook wel een lekker ding op één of andere manier.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, hij heeft nu verkering met de 21-jarige Mexx, ze schijnen het 5 keer per week te doen
quote:Op woensdag 28 december 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, hij heeft nu verkering met de 21-jarige Mexx, ze schijnen het 5 keer per week te doen
Ik zie dat echt niet, die neus, dat gepluk aan het haar, die spastische bewegingen met die armen als hij iets vertelt.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch vind ik Martin ook wel een lekker ding op één of andere manier.
Ja nou jaquote:Op woensdag 28 december 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dat echt niet, die neus, dat gepluk aan het haar, die spastische bewegingen met die armen als hij iets vertelt.
Met of zonder uitgelopen mascara?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:56 schreef pullup het volgende:
Mijn halve mannelijke roeiers groep zit nu in Heerenveen filmpjes van Jutta door te sturen in de groepsapp
coolquote:Op woensdag 28 december 2022 18:56 schreef pullup het volgende:
Mijn halve mannelijke roeiers groep zit nu in Heerenveen filmpjes van Jutta door te sturen in de groepsapp
Dit soort lenzen hebben ze niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met of zonder uitgelopen mascara?
[ afbeelding ]
Zitten ook wat Friezen tussen hahaquote:
Ik heb goed gekeken, maar dat zie ik ook nietquote:Op woensdag 28 december 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou jaIk vind Steve Buscemi ook aantrekkelijk
misschien een halve minuut per weekquote:Op woensdag 28 december 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat niet, maar havermout doet misschien wel wonderenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:00 schreef pullup het volgende:
Ze hebben dus ondertussen wel genoeg te vreten in die loods dat ze daar energie voor hebben
Ik hou meer van wat verweerde koppen dan een gladde aftershave smoelquote:Op woensdag 28 december 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb goed gekeken, maar dat zie ik ook niet
[ afbeelding ]
Dat was een leuke vent in zijn jonge jaren, wat minder toen hij was opgedroogd.quote:
Die is doodquote:
Scooters ofzo?quote:
Ohquote:
Ik herken hem nietquote:Op woensdag 28 december 2022 19:17 schreef Soury het volgende:
Ik ben wel een enorme fan van Ricky Gervais en die zag er ook wat anders uit Hahahahaha[ link | afbeelding ]
Ja zeker !! en Derek. Grappig en emotie. Bijzondere Tvquote:Op woensdag 28 december 2022 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herken hem niet
Heb je die serie After life van hem gezien?
Ik zag laatst weer dat stukje dat hij in die serie op bezoek ging bij dat meisje met kanker en haar zusje, zo mooiquote:Op woensdag 28 december 2022 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker !! en Derek. Grappig en emotie. Bijzondere Tv
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:17 schreef Soury het volgende:
Ik ben wel een enorme fan van Ricky Gervais en die zag er ook wat anders uit Hahahahaha[ link | afbeelding ]
Ja kaalquote:Op woensdag 28 december 2022 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag laatst weer dat stukje dat hij in die serie op bezoek ging bij dat meisje met kanker en haar zusje, zo mooi
Ja diequote:
Die zat ooit in een boy band.quote:
Beterquote:Op woensdag 28 december 2022 19:28 schreef pullup het volgende:
Dit is een jonge Steve overigens
[ afbeelding ]
Niks veranderd.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:28 schreef pullup het volgende:
Dit is een jonge Steve overigens
[ afbeelding ]
Ik moest er wel even voor zoekenquote:
Het is hier 18+, dus het kan bestquote:Op woensdag 28 december 2022 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moest er wel even voor zoeken![]()
Vond ook een GIF van eeen jonge Steve met een enorme zwaaiende dildo in zijn hand maar die post ik maar niet
Ook erg de moeite waard. Het is knap dat ik moet lachen en jankenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Derek ken ik niet, ja der Deutsche wel.
Ok danquote:Op woensdag 28 december 2022 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is hier 18+, dus het kan best
Derek is ook zo'n serie? ik vond dat met After Life wel.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook erg de moeite waard. Het is knap dat ik moet lachen en janken
Ja kijken. Zo grappig staat op Netflixquote:Op woensdag 28 december 2022 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Derek is ook zo'n serie? ik vond dat met After Life wel.
Bedankt voor de tip, ik ga zeker kijkenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kijken. Zo grappig staat op Netflix
Honing en zoetjes zijn zo lekker in eten.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:44 schreef chufi het volgende:
Zo dat was weer smakelijk .... gebakken gambas met knoflook, honing en sambal en zelf gemaakte aardappel/eier salade ,,,,,
zoetjes voor in de koffie danquote:Op woensdag 28 december 2022 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Honing en zoetjes zijn zo lekker in eten.
Nou ja ik bedoel suiker. Mijn buikspek had suiker en honing. Zoetjes dus niet die troepquote:
jajaquote:Op woensdag 28 december 2022 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik bedoel suiker. Mijn buikspek had suiker en honing. Zoetjes dus niet die troep
Of ik vind je gewoon een klootzak en klaar met jou ... begrepen?!quote:Op woensdag 28 december 2022 23:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Komt er nog wat? Met je "en nu".Of was het weer een vraag zonder vraagteken? Of ben je weer 'vergeten' te quoten?
![]()
Of zit het allemaal wat tegen vandaag?
[ afbeelding ]
Nou zeg.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Of ik vind je gewoon een klootzak en klaar met jou ... begrepen?!
Je komt in het algemeen wat verbitterd over de laatste tijd..quote:Op woensdag 28 december 2022 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Of ik vind je gewoon een klootzak en klaar met jou ... begrepen?!
Ik heb vandaag eendjes voor de kerstboom gekocht.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:49 schreef chufi het volgende:
wel een leuk verhaal wel . ik heb nog loopschoenen
Cool manquote:Op woensdag 28 december 2022 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag eendjes voor de kerstboom gekocht.
[ afbeelding ]
Nu nog een kerstboom. Iig voor volgend jaar.quote:
Koop gewoon zo'n fake ding maar wacht tot na Nieuwjaarquote:Op woensdag 28 december 2022 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu nog een kerstboom. Iig voor volgend jaar.
In Spanje is het vandaag 1 aprilquote:Op woensdag 28 december 2022 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Ohw, ik ben vandaag ook nog in de IKEA geweest.
Even niet meer fitten.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Een eendenstamboom misschien? Ook leuk voor de zure meneer!@
[ afbeelding ]
Ik wou een biertje pakken maar helaas heb ik alleen maar whiskey.quote:
met of zonder ijs ? ik doe normaliter zonderquote:Op donderdag 29 december 2022 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou een biertje pakken maar helaas heb ik alleen maar whiskey.
Geen gefit. Zaken onbesproken laten werkt improductiever.quote:
Ik heb er toch graag een ijsklontje erin.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
met of zonder ijs ? ik doe normaliter zonder
als ik wikky neem dan meestal zonder als het goeie is ,,,quote:Op donderdag 29 december 2022 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er toch graag een ijsklontje erin.
wat is het probleem ?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Geen gefit. Zaken onbesproken laten werkt improductiever.
Dat eenden klieken is niets nieuws
Ah, eerst het conflict zoeken en dan met een uiterst debiele syntaxis, een naar mijn visie, niet bestaand punt willen maken. Doe gewoon normaal.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:21 schreef chufi het volgende:
laatste woord ja of nee... is wel goed zo ... ik schijn je niet te mogen ... klaar toch of wil je het tegendeel zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |