Hmmmm. Whitney zo zeker wat ik daar van vindquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:59 schreef zorro28 het volgende:
Dat is wel een prima nummer van Whitney
Komend uur wordt weer prima. Alle zaadplaten zitten in het uur erna.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was ook weer een prima uur. Sterke middag.
Zaadplaatquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Komend uur wordt weer prima. Alle zaadplaten zitten in het uur erna.
Ken je die van Ike en Tina Turner wel?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:00 schreef essnhills het volgende:
1183 Proud Mary Creedence Clearwater Revival![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:59 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Zit regelmatig met een vriend hier shit te quoten.
"Ik praat er alleen over in het buitenlands"
ja, en wel leuke nummers maar niet iets om voor op te blijven voor het grootste gedeelte.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja vanochtend was ook al oke, wel wisselvalliger, maar deze middag echt prima. Merkte wel dat het gisterenavond al wat beter werd. Tijdens de kerstdagen over het algemeen heel veel recente radiohits en wat dat dan niet was was vaak alsnog uitgekauwd of de 16e Queen ofzo
Of van Elvisquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ken je die van Ike en Tina Turner wel?
Jaaaaquote:
Nooit ruzie maken in een rijdende oto Bert!quote:
geen idee? Zing eens een stukje?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ken je die van Ike en Tina Turner wel?
Geen ruzie in de oto, want daar schiet je niks mee opquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nooit ruzie maken in een rijdende oto Bert!
Rollin. (rollin) Rollin (rollin) rolling on a riverquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
geen idee? Zing eens een stukje?
Sjiebesjiebegadosquote:
Ohhh die. Ja die ken ikquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Rollin. (rollin) Rollin (rollin) rolling on a river
Perpilarequote:Op dinsdag 27 december 2022 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sjiebesjiebegados
Parkeedeliepruve
Petingpetangpetong
big wheel keep on turningquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
geen idee? Zing eens een stukje?
Qua tekst redelijk hetzelfdequote:Op dinsdag 27 december 2022 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh die. Ja die ken ik
Maar ik weet zo niet hoe de.CCR versie klinkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |