quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:37 schreef Zorro het volgende:
Misschien moet Disturbed hier ook eens wat mee doen
Komt oorspronkelijk uit de middeleeuwen, zou best eens de oudste kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:37 schreef Isorden het volgende:
Denk dat dit ook wel meedingt voor een van de oudste nummer in de lijst.
Graag zelfs! Kan het nog best wat wordenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:37 schreef Zorro het volgende:
Van Inkel heeft wel interesse hoorde ik, die walst zo binnen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:34 schreef Cee het volgende:
Wordt tijd voor Ruud om alvast aan z’n werkgever door te geven dat hij dit volgend jaar niet meer wil doen zodat ze iemand anders kunnen zoeken voor zijn shifts die hier wel voor zijn plezier zit.
veel schreeuwen en verbasteren.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:37 schreef Zorro het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Graag zelfs! Kan het nog best wat worden
Jij?quote:
typisch kattenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef datismijnmening het volgende:
Kat wil de hele tijd op mijn toetsenbord zitten![]()
Ze is wel lief verder
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Graag zelfs! Kan het nog best wat worden
Zo ontstaan Bløf teksten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ze is wel lief verder
Wel handig excuus als je iets verkeerds typt, ja dat was mijn kat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ze is wel lief verder
Origineel van Herman Finkers en Brigitte Kaandorp toch?quote:
Dat je aan het eind van de clip je rot schrikt van zo’n dwerg?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef Cee het volgende:
Ik vind deze ook wel een hoog Droomvlucht gehalte hebben.
Verdomme Fred doe dit nou niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat je aan het eind van de clip je rot schrikt van zo’n dwerg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |