quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet een mooie vrouw zijn geweest vroeger
Mijn zoon is 10 en kent ook meerdere Eminem-nummers. Bij de jeugd enorm populair en hoor je ook veel bij TikTok-filmpjes, etcquote:
Koeman gooit alle dingen omquote:
Nou laat Richard Harris, Tim Hardin etc dan eens op TikTok opduikenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mijn zoon is 10 en kent ook meerdere Eminem-nummers. Bij de jeugd enorm populair en hoor je ook veel bij TikTok-filmpjes, etc
Wu Tang - Tearz, wel eens gehoord?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:14 schreef Evenstar het volgende:
Eminem is wel de enige rapper voor mij die wat gevoel kan overbrengen.
Ik ben niet zo van stijgingen door hypes,maar dat Kate Bush hoger staat vind ik totaal geen probleem.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:17 schreef LTVDK het volgende:
Kate Bush is dit jaar volgens mij veel te veel gestegen door die Stranger Things hype
Niets mis meequote:Op dinsdag 27 december 2022 16:17 schreef LTVDK het volgende:
Kate Bush is dit jaar volgens mij veel te veel gestegen door die Stranger Things hype
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:17 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet een mooie vrouw zijn geweest vroeger
Nope, zal eens kijken later. Heb weinig met rap over het algemeenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wu Tang - Tearz, wel eens gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |