NO lijkt mij echt leuk om te bezoeken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Was anderhalve week geleden nog in new orleans en dacht toen aan de delta blues maar mephis ligt gewoon een "stukkie" upstreamweer wat geleerd van de amerikaanse topografie. Op een of andere manier had ik memphis altijd wat westelijker geplaatst.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zou emigreren met Diaan daarheen, zal dr leren
Broer van Han?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, Careless Whisper was van George solo
de Russen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdegodverdegodver. Ontploft een bom hier in de straat, schrik me de vinketering.
Tja Den Helder....quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdegodverdegodver. Ontploft een bom hier in de straat, schrik me de vinketering.
het nummer niet ken ik niet van hemquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, is George Michael. Ik vind nog steeds niet van hem leuk.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
toen zat ik op gran canaria... maar er is vast geen verband hoor
Woon je in de Donbas?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik. Snap precies wat je bedoelt!quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:46 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Doet mij denken aan goedkope Casio keyboards
Mooi man, vuurwerkquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
Komt er van als ze legaal vuurwerk niet verbieden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
Zelfs met de auto is het nog een uurtje of 6 kachelen langs de Mississippi...quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Was anderhalve week geleden nog in new orleans en dacht toen aan de delta blues maar mephis ligt gewoon een "stukkie" upstreamweer wat geleerd van de amerikaanse topografie. Op een of andere manier had ik memphis altijd wat westelijker geplaatst.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
je krijgt bijna begrip voor Afghanistan he?!
toen toch wel een uurtje of 7/8 niet kunnen postenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]toen waren we net aangekomen denk ik op dit tijdstip.
Laat maar vallen want het komt er toch wel vanquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
En dan is het volgende nummer zeker origineel van Karsu?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iets met het origineel van Floor Jansen
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
toen toch wel een uurtje of 7/8 niet kunnen posten
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Komt er van als ze legaal vuurwerk niet verbieden.
Het nummer niet ken ik ook niet van hemquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
het nummer niet ken ik niet van hem
Ik ookquote:
Het is wel eens rustiger geweest ja.quote:
reeds behandeldquote:
mopper de mopper de mopperquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
word nooit echt euforisch van dit liedje
Op dit tijdstip zijn we allemaal aangekomenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
oen waren we net aangekomen denk ik op dit tijdstip
Naar Gran Canaria?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zou emigreren met Diaan daarheen, zal dr leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |