Kom je van zo dichtbijquote:
Reeds besprokenquote:
Van het ene naar het andere Vinex-walhalla.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:27 schreef Koen66 het volgende:
ik ga Almere maar weer voor Zoetermeer verruilen
Altijd toch, is traditie. Op een gemiddelde crematie wordt meer gedanst en gaat het er heter aan toequote:
Zou toch moeten lukken met FOK! zou je denken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de stemacties, maar Passenger is zeker wel een Top 2000 waard
Staat Oôs Joôs nou al in de lijst?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, das gelukkig hil de are kant op
Meer dan prima! En daar?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoi ouwe reus, hoe hangt de vlag erbij?
@houdjemondquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou toch moeten lukken met FOK! zou je denken.
@:Dagoduck doe je mee?
Toch genoeg liefhebbers hier zou je denken.
Das ook deels Westfriesquote:
hehehehquote:
Editors platen lijken nogal op elkaar, dus snap de verwarringquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow![]()
Dacht dat die vorig jaar ergens op eerste kerstdag kwam
deze treurige combi doet niemand me naquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Van het ene naar het andere Vinex-walhalla.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
@:houdjemond
@:poppejans
Vast nog wel een paar te bedenken
Ik ben heel sceptisch over de succeskans van dat soort acties.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou toch moeten lukken met FOK! zou je denken.
@:Dagoduck doe je mee?
Toch genoeg liefhebbers hier zou je denken.
Wel in mijn vaders lijst.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat Oôs Joôs nou al in de lijst?
quote:
Ik ook, maar fuck it, alles om een Suzan en Freek er uit te duwenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben heel sceptisch over de succeskans van dat soort acties.
Met deze zinsopbouw staat je afkomst niet meer ter discussie...quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja maar dat negeer ik omdat ik er al vanuit kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |