quote:Tuesday, December 27
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Dimitri Van den Bergh vs Krzysztof Ratajski
Nathan Aspinall vs Josh Rock
Jonny Clayton vs Brendan Dolan
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Jim Williams vs Gabriel Clemens
Gerwyn Price vs Raymond van Barneveld
Peter Wright vs Kim Huybrechts
Wednesday, December 28
3x Third Round
Ryan Searle vs Jose de Sousa
Danny Noppert vs Alan Soutar
Gary Anderson vs Chris Dobey
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Joe Cullen vs Damon Heta
Michael van Gerwen vs Mensur Suljovic
Michael Smith vs Martin Schindler
Thursday, December 29
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode vs Ross Smith
Rob Cross vs Mervyn King
Dave Chisnall vs Stephen Bunting
Evening Session (7pm)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries vs Vincent van der Voort
Je hoeft alleen al de stijl van beiden met elkaar te vergelijken om te weten dat Rock geen Rydz is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Professor Stijn weet alles en iedereen moet ze bek houwe
Dat ga ik volgend jaar pas doen maar dit jaar protesteer ik nog uit principe.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:15 schreef Gehrman het volgende: Neem gewoon een maandje ViaPlee allen.
Volgend jaar zijn ze failliet. Genot.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ga ik volgend jaar pas doen maar dit jaar protesteer ik nog uit principe.
Peddelen in de modder.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen veldrijden op tweede schermpje
Daar is niks gewoon aan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:15 schreef Gehrman het volgende:
Neem gewoon een maandje ViaPlee allen.
Exact. En daar draag ik graag aan bij.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:17 schreef Wertha het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn ze failliet. Genot.
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:17 schreef Wertha het volgende:
[..]
Watquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Is dit de eerste topdarter uit Noord-Ierland?
Gurney heeft in de top-4 van de wereld gestaan en een major gewonnen. Niet toptop, maar laten we hem niet negeren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Is dit de eerste topdarter uit Noord-Ierland?
watquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanavond ga ik naar de pingpong waar ze géén Raybar-Price opzetten want geen Viaplay daar.
Terwijl ik een jaar of acht/negen terug juist weer darten ging volgen omdat ik tijdens de kerstvakantie veel ging pingpongen en daar dan darten werd uitgezondenhet maakt mij ziedend, die betaalmuur.
Tafeltennissers zeggen geen pingpong.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanavond ga ik naar de pingpong waar ze géén Raybar-Price opzetten want geen Viaplay daar.
Terwijl ik een jaar of acht/negen terug juist weer darten ging volgen omdat ik tijdens de kerstvakantie veel ging pingpongen en daar dan darten werd uitgezondenhet maakt mij ziedend, die betaalmuur.
Gurney doet een sport voor retards en vindt het jammer dat een andere sport voor retards daar niet live uitgezonden wordtquote:
Klopt, maar van vroeger uit nooit een topper uit Noord-Ierland?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gurney heeft in de top-4 van de wereld gestaan en een major gewonnen. Niet toptop, maar laten we hem niet negeren.
Naja, ‘sport’.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Gurney doet een sport voor retards en vindt het jammer dat een andere sport voor retards daar niet live uitgezonden wordt
Ik moet nog steeds lachen om je avatar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Gurney doet een sport voor retards en vindt het jammer dat een andere sport voor retards daar niet live uitgezonden wordt
Neem gewoon een maandje pdc-tvquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ga ik volgend jaar pas doen maar dit jaar protesteer ik nog uit principe.
Ik denk dat Dolan het eerste uithangbord was.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt, maar van vroeger uit nooit een topper uit Noord-Ierland?
Dan kan ik net zo goed streampjes kijken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:22 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Neem gewoon een maandje pdc-tv
Gurney was vgm de eerste Noord-Ierse major winnaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Dolan het eerste uithangbord was.
Misschien weet @:powerloungen of @:wimderon nog wat.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
Noemt hij de flight nou een flyer?
Toch nog een stukje Anne Marie deze middag.quote:
Stukje Flyers, just for you.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
Noemt hij de flight nou een flyer?
Lekker gezellig genieten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
Toch nog een stukje Anne Marie deze middag.
Leef je nog ouwe reusquote:
Nederlandse enclave bij Royal Antwerpquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een club als Fulham wellicht?
Ging ie niet naar Antwerp?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een club als Fulham wellicht?
Hij zal vast naar Antwerpen kunnen, is ook makkelijk aan te rijden voor Blind alhoewel hij vast nog steeds niet mag rijden aangezien hij een keer dronken bijna een kind heeft dood geredenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weggepest door Alfred en Telegraaf. Triest.
Stefan Postma vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
Rak krijgt 'm hard in z'n kontje van Asp. Genieten.
‘Een gezonde maaltijd van de darts-chefs’quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stefan Postma vindt dit leuk.
Rijdt iedereen bij Ajax onder invloed?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zal vast naar Antwerpen kunnen, is ook makkelijk aan te rijden voor Blind alhoewel hij vast nog steeds niet mag rijden aangezien hij een keer dronken bijna een kind heeft dood gereden
En toch 2-1 in sets voorquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Asp zelden zo slecht op de dubbels gezien
Nee ik dacht dat dit over Danny ging maar blijkbaar is Daley nu ook wegquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rijdt iedereen bij Ajax onder invloed?
Ome Alfred heeft lopen lekken bij zijn vriend/azijnpisser Driessenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat dit over Danny ging maar blijkbaar is Daley nu ook weg
Opgegroeid met de pingpongbal allen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom zou Viaplay failliet gaan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:17 schreef Wertha het volgende:
[..]
Bij de Bananenbar zijn ze ook goed met pingpongballen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Opgegroeid met de pingpongbal allen.
Kijkt straks geen hond meer naar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zou Viaplay failliet gaan?
Nee, kan me geen grote namen van daarvoor voor de geest halen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Dolan het eerste uithangbord was.
Misschien weet @:powerloungen of @:wimderon nog wat.
Benieuwd wat jullie er voor in de plaats gaan halen want opbouwend lijkt het nu nergens op, Knarsdorp zou in die rol niet eens een slechte rechtsback voor jullie zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ome Alfred heeft lopen lekken bij zijn vriend/azijnpisser Driessen
Wijndal hebben we al natuurlijk. Maar er is stuk meer nodigquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benieuwd wat jullie er voor in de plaats gaan halen want opbouwend lijkt het nu nergens op, Knarsdorp zou in die rol niet eens een slechte rechtsback voor jullie zijn.
De Duitser werkt alweer hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Door het tamme commentaar van de Belg heb ik het gevoel alsof ik naar een mokersaai potje kijk.
Gras is groenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Matig commentaar van die Guy Habets.
Ik ben heel benieuwd, met de selectie+trainer zoals het er nu staat zie ik het niet goedkomen. Alhoewel PSV zonder Gakpo en Feyenoord zonder Trauner ook gewoon een sleutelspeler zijn verlorenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wijndal hebben we al natuurlijk. Maar er is stuk meer nodig
Steve Brennan als ik zo op wiki kijk. Ja, die kon er niks van.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, kan me geen grote namen van daarvoor voor de geest halen.
Viaplay is een redelijk grote internationale speler. Daar veranderen veel of weinig abonnementjes in Nederland weinig aan. Bovendien hebben ze met de Formule 1 de meest aantrekkelijke rechten van dit moment in handen, wat abonnementen/kijkers betreft.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kijkt straks geen hond meer naar.
Voorin is bij Ajax gewoon heel veel uit vorm. Er is geen lijn in spel te bespeuren. Enerzijds door de spelers anderzijds door Alfred. Bergwijn heb je kunnen zien op WK, lachwekkend...quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd, met de selectie+trainer zoals het er nu staat zie ik het niet goedkomen. Alhoewel PSV zonder Gakpo en Feyenoord zonder Trauner ook gewoon een sleutelspeler zijn verloren
Een rechtsback, een fatsoenlijke middenvelder, een keeper, een centrale verdediger. Het is niet helemaal niks.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wijndal hebben we al natuurlijk. Maar er is stuk meer nodig
Straks nog Dolan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is de pot van de derde ronde. Gaat niks meer overheen. Ja qua spanning maar niet qua kwaliteit.
Price-Barney en Dirk-Smith kunnen dit ook aantikken hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is de pot van de derde ronde. Gaat niks meer overheen. Ja qua spanning maar niet qua kwaliteit.
Ja bizarre planning. Die aids slaan we mooi over.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Straks nog Dolan.
Beetje als twee keer gekomen zijn en dan nog een derde ronde moeten...
Op een veel dikkere vrouw met een enorme bos schaamhaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Straks nog Dolan.
Beetje als twee keer gekomen zijn en dan nog een derde ronde moeten...
Nee hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Price-Barney en Dirk-Smith kunnen dit ook aantikken hoor.
Kijk je ook uit naar onvermijdelijke Noppert-transfer?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een rechtsback, een fatsoenlijke middenvelder, een keeper, een centrale verdediger. Het is niet helemaal niks.
Die Lucca zou meer tijd verdienen, maar die past niet echt bij Ajaxquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voorin is bij Ajax gewoon heel veel uit vorm. Er is geen lijn in spel te bespeuren. Enerzijds door de spelers anderzijds door Alfred. Bergwijn heb je kunnen zien op WK, lachwekkend...
Ik vrees dat Price - Barney vooral op papier leuk is. Dirk - Smith wordt nog wel leuk ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Price-Barney en Dirk-Smith kunnen dit ook aantikken hoor.
Vind de planning eigenlijk wel perfect. Na dit potje gaat de TV uit en gaan we eens wat anders doen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja bizarre planning. Die aids slaan we mooi over.
Barney is gaan lunchen bij een willekeurige Chinees op Piccadilly Circus?quote:
Een bult stevige kerels.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een rechtsback, een fatsoenlijke middenvelder, een keeper, een centrale verdediger. Het is niet helemaal niks.
Een ander potje?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind de planning eigenlijk wel perfect. Na dit potje gaat de TV uit en gaan we eens wat anders doen.
Zou Vinny thuis iets anders heb en dan trainingsbroeken?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die dame zit er bij met een houding van "deze mensen zijn zķ beneden mijn standaard."
Mason is jarig vandaag!!quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Price - Barney vooral op papier leuk is. Dirk - Smith wordt nog wel leuk ja.
Wat een paupernaamquote:
Nee het zit best diep dat merk ik ook. Aan de andere kant jullie hebben nog altijd het beste materiaal, PSV was labiel voor de winterstop en is nu ook nog de speler kwijt van wie het afhankelijk was, Feyenoord is ook weinig bijzonders en verliest mogelijk nu haar defensieve stabiliteit. Straks wordt het AZ nog met hun Aldi-elftal (lol).quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voorin is bij Ajax gewoon heel veel uit vorm. Er is geen lijn in spel te bespeuren. Enerzijds door de spelers anderzijds door Alfred. Bergwijn heb je kunnen zien op WK, lachwekkend...
Wat voor grote hekel moet je familie aan je hebben als je kleinkind genoemd wordt naar wat je zelf je ergste nederlaag ooit vindt (embassy 2000)quote:
Geen zin om de hele copypaste te zoeken, ik moet ook bij de buren posten hequote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat voor grote hekel moet je familie aan je hebben als je kleinkind genoemd wordt naar wat je zelf je ergste nederlaag ooit vindt (embassy 2000)
Darius is op komst?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat voor grote hekel moet je familie aan je hebben als je kleinkind genoemd wordt naar wat je zelf je ergste nederlaag ooit vindt (embassy 2000)
Vindt hij dat nog steeds? Die tegen Richardson moet de pijnlijkste uit zijn carriere zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
jawel maar Barney gaat hem kapoet makenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de afgelopen twee Price-Van Barnevelds niet gezien.
Ik heb hem bij Heerenveen nauwelijks in actie gezien, maar op het WK was er niks op hem aan te merken op een matige penaltyreeks na.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk je ook uit naar onvermijdelijke Noppert-transfer?
Maar met alle respect maar Barney is in de tussentijd level 25 geworden terwijl zijn familie op level 5 is blijven steken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoorde er laatst Zjak nog over dat Raya dat nog steeds vindt ja. Maar die tegen Richardson was zeker pijnlijk. Young ook wel een beetje, maar minder onverwachtquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vindt hij dat nog steeds? Die tegen Richardson moet de pijnlijkste uit zijn carriere zijn.
Ga je mond spoelen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Barney gaat ruim verliezen van Price.
Wel genoten van die walk on. Young was ook erg trouwensquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vindt hij dat nog steeds? Die tegen Richardson moet de pijnlijkste uit zijn carriere zijn.
Bij de walk-on stond ie al achter.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik hoorde Jacques ook zeggen dat hij tegen Richardson eigenlijk met bakken vertrouwen het podium op kwam, zo onverwachts en heel pijnlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoorde er laatst Zjak nog over dat Raya dat nog steeds vindt ja. Maar die tegen Richardson was zeker pijnlijk. Young ook wel een beetje, maar minder onverwacht
F1 via F1TV in sync met grandprixradio. Viaplay krijgt geen ene rooie cent van mij.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Viaplay is een redelijk grote internationale speler. Daar veranderen veel of weinig abonnementjes in Nederland weinig aan. Bovendien hebben ze met de Formule 1 de meest aantrekkelijke rechten van dit moment in handen, wat abonnementen/kijkers betreft.
Barney wordt in de middagsessie gezet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:52 schreef fetX het volgende:
Voor mij is het zeer van belang dat Barney wint, zodat ik hem op de 29e zie shinen.
Dat was echt een topinterview.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar met alle respect maar Barney is in de tussentijd level 25 geworden terwijl zijn familie op level 5 is blijven steken.
Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:52 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
F1 via F1TV in sync met grandprixradio. Viaplay krijgt geen ene rooie cent van mij.
We weten nog niet of hij die dag al speelt. Ik denk dat eerder het segment Wright/Van den Bergh/Clayton/Aspi/Rock aan de beurt is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:52 schreef fetX het volgende:
Voor mij is het zeer van belang dat Barney wint, zodat ik hem op de 29e zie shinen.
ik vind het een prima bedrijfquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:52 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
F1 via F1TV in sync met grandprixradio. Viaplay krijgt geen ene rooie cent van mij.
Wel godverdomme.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We weten nog niet of hij die dag al speelt. Ik denk dat eerder het segment Wright/Van den Bergh/Clayton/Aspi/Rock aan de beurt is.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:54 schreef bechirti het volgende:
Aspinall speelt een atypische wedstrijd voor zijn doen
Zijn hoe dan ook normaal gesproken genotspotjes die avond voor onze grote vriend @fetXquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We weten nog niet of hij die dag al speelt. Ik denk dat eerder het segment Wright/Van den Bergh/Clayton/Aspi/Rock aan de beurt is.
Zou me verwonderen als Hamster Huybrechts wint van Wrightquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn hoe dan ook normaal gesproken genotspotjes die avond voor onze grote vriend @:fetx
Krijgt ie Huybrechts - vdBergh en Price - Searle (lol)
Van dat kwart zijn alle namen vandaag aan de beurt.quote:
Je krijgt normaal Clayton/Dolan vs Aspinall / Rock en vdBergh vs Wright / Huybrechts ja. Alhoewel als Wright of Clayton niet wint denk ik Price of Barney in die avondsessie geplaatst gaat worden.quote:
Waar kan ik het snelst zien wanneer dit bekend is?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je krijgt normaal Clayton/Dolan vs Aspinall / Rock en vdBergh vs Wright / Huybrechts ja. Alhoewel als Wright of Clayton niet wint denk ik Price of Barney in die avondsessie geplaatst gaat worden.
Ik dacht eigenlijk dat hij naar België zou gaan.quote:
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar kan ik het snelst zien wanneer dit bekend is?
Tot het einde zal genot zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het maakt mij echt geen reet uit wie er wint.
Stukje desinteressequote:Op dinsdag 27 december 2022 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aspinall is toch sympathiekerquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor bepaalde spelletjes zou 4-3 Rock leuk zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zolang de winnaar hiervan maar wint van Clayton/Dolan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tot het einde zal genot zijn
jij bent ook genot om naar te kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich maar Josh Rock is echt genot om naar te kijken
Stukje homo gespot.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent ook genot om naar te kijken
Dat hoor ik vakerquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent ook genot om naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |