Ze zijn nog steeds actief dus dat kan je nog niet zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quizvraag:
Wat was de laatste Top 40 hit van Metallica?
Ja, leuk, de meest recente dan!quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds actief dus dat kan je nog niet zeggen
All Nightmare Long, die heeft er volgens mij 2 weken ingestaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quizvraag:
Iets van Death Magnetic denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quizvraag:
We hebben een winnaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
All Nightmare Long, die heeft er volgens mij 2 weken ingestaan.
Ja ik herkende hem daarom ook niet aan de titelquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:21 schreef MTheBassman het volgende:
oh ik wist helemaal niet dat dit Iggy Pop was
Jammer welquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens maakt actief zijn ook niks uit, André Hazes scoorde nog een nummer 1 toen ie al gestopt was.
Vergevingsgezind het nieuwe jaar in. Niets mis meequote:
St. Anger?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk, de meest recente dan!
ook nog toen ie al dood was vermoed ikquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens maakt actief zijn ook niks uit, André Hazes scoorde nog een nummer 1 toen ie al gestopt was.
Heeft nog een album gemaakt met Josh Homme. Het Homme-sausje is daarop duidelijk te horen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:21 schreef MTheBassman het volgende:
oh ik wist helemaal niet dat dit Iggy Pop was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |