Nope. Maar ik heb wel heeeeel veel tijd om daarover na te denkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb ook wel een tijdje zitten dwalen op de what-ifs, maar uiteindelijk wordt je daar ook natuurlijk niet beter op
En dat is dikke prima jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Babooshka heeft al een flinke stijger te pakken @:Scorpion_17
Lijkt erop dat we alle Kates wat later in de lijst gaan horen dan gebruikelijk met dank aan Stranger Things
Dan blijven we bezig hč?quote:
Hier is Glennis Grace het niet mee eensquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Wel weinig onnodig geschreeuw in dit nummer, dat is ook wel prettig
Niks. doet er toequote:Op dinsdag 27 december 2022 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quizvraag:
Wat was de laatste Top 40 hit van Metallica?
krekelsquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quizvraag:
Kan vast zeggen dat bij Kate alle seinen op groen staan dit jaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Babooshka heeft al een flinke stijger te pakken @:Scorpion_17
Lijkt erop dat we alle Kates wat later in de lijst gaan horen dan gebruikelijk met dank aan Stranger Things
Ik heb Hardwired... To Self-Destruct omdat ik die cd bij ticket voor Ziggo Dome kreeg destijds.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet die nieuwe albums van Metallica eens luisteren, ben ze na Death Magnetic erg uit het oog verloren.
Nothing Else Matters?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quizvraag:
Whiskey in the Jarquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quizvraag:
Nothing Else Matters sympfonie versiequote:Op dinsdag 27 december 2022 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quizvraag:
Nou vooruitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |