Ah op die fiets.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dode Artiesten Bonus, naar men zegt...
Enige wat ik kan bedenken is dat ze gewoon niet willen winnen/organiseren, elke andere reden is gewoon compleet gestoord.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
NDR snapt er HE-LE-MAAL niets van dat ze die hebben uitgesloten
Amateurquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah op die fiets.![]()
Ik noemde het gewoon de dodenbonus...
Raakte al in de war met DAB+
Zo te zien toch maar drie, ik dacht dat Mexi ook long covid had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
John is niet Denver meer neequote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie dan nog meer? Ik heb denk ik geen long covid maar gewoon ander gerotzooi waardoor ik al lang niet ben waar ik was, mocht het over mijn gaan.
Ze wisselen steeds af.quote:
Technisch gezien is het woord artiesten overbodig. Omdat we met de T2K dodenbonus altijd een artiest bedoelenquote:
Ja, daar heeft John patent opquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:41 schreef TheVulture het volgende:
Typische "Dit hoor je slechts één keer per jaar in de Top2000" plaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Hank Gate.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie dan nog meer? Ik heb denk ik geen long covid maar gewoon ander gerotzooi waardoor ik al lang niet ben waar ik was, mocht het over mijn gaan.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zo te zien toch maar drie, ik dacht dat Mexi ook long covid had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Doe dan gewoon niet meer meequote:Op dinsdag 27 december 2022 14:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Enige wat ik kan bedenken is dat ze gewoon niet willen winnen/organiseren, elke andere reden is gewoon compleet gestoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |