Daar zouden ze mooi bij kunnen vertellen dat de geïsoleerde stem zo krachtig klinkt!quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
En dan staan Somewhere I Belong, Crawling, One Step Closer en Papercut er niet eens in.
Goeie timing welquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog live gezien 19 dagen voor zijn dood.
Ok, ik zag nog weer een heleboel dezelfde stemplaten dus dit moet weer goed kunnen komenquote:
Kansloos. Maar ja, van een film, lekker makkelijk stemmenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
En dan staan Somewhere I Belong, Crawling, One Step Closer en Papercut er niet eens in.
Oh is dat nu-metal? Dacht eigenlijk gewoon mainstream rockquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Toen linkin park begon was ik al weer klaar met nu-metal... En dat die chester op chris cornells begravenis was en vlak daarna ook zelfmoord pleegde heeft de band nou niet sympathieker gemaakt.
Nee goed punt!quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
99% zeker van niet, want zoiets als de Top 2000 rekent er gewoon nooit op.
Die films zijn ook kutquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:54 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel een van de weinige goede nummers in de Transformers films, wat een bagger soundtrack hebben die films
Is dit een vrouw? LEL.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:55 schreef Isorden het volgende:
Ah, de vrouw waarvan ik heel lang heb gedacht dat t een man was
Net als iedereenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:55 schreef Isorden het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:55 schreef Isorden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |