Omdat Brian May doet?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit zo'n a-typisch Queen liedje...
John Deacon er ook wat vanquote:
Whatever you want.quote:
Hmm ik vind het geen leuk liedje.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat is zeg maar ook hun bedoeling denk ik
Jij weetquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:50 schreef SonicVolcano het volgende:
A Day At the Races > A Night At The Opera
ja leukquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
John Deacon er ook wat van
Ik heb hier ook weinig May.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:50 schreef zorro28 het volgende:
Queenliedjes geschreven door Brian May doen mij weinig, behalve '39.
Was Roger ook bijquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
John Deacon er ook wat van
De mooiste Deacon song staat erop, wat mij betreft.quote:
Iron Maiden Manquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:51 schreef Poppejans het volgende:
Ik wil een fanshirt van IronMaidenman
Op mijn middelbare school had je vier hoeken in de agora, ieder zijn eigen kleur, ik zat altijd bij groen, liep ik een keer naar de gele hoek. Zei ik "Hey! Mijn moeder", kwamen er 13 gasten achter me aan "WAT ZEI JE OVER MIJN MOEDER, HIJ ZEI JE MOEDER!"quote:
Drowse is ook wel een stukje beter dan I'm In Love With My Carquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De mooiste Deacon song staat erop, wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Mogen mensen tegenwoordig twee shifts blijven staan in dat café? Ik zie die kale klets weer staan te plastic gitaren?
Ik sta inmiddels op 94 geluidsdragers waar deze zanger een bijdrage op levert. Op naar de 100quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |