Ja dat dat is wat makkelijk, dat weet ik inderdaad ook wel. Daar waar Schreuder echter steeds overkomt als een totale autist laat Van Nistelrooij hier zien dat hij de menselijke natuur goed aanvoelt en dat idee heb ik bij hem wel vaker.quote:
Aparte uitspraak, dat je hem überhaupt doet als trainer. Je kan het best in je hoofd hebben maar waarom zou je zoiets zwart op wit laten zetten? Recept om weer allemaal gezeur mee aan je kop te krijgen.quote:
Ik kan bij beide nog niet een "toptrainer" ontdekken, Schreuder vind ik wat laconiek overkomen, Van Nistelrooy heeft het ex topvoetballer krediet maar bedient zich alleen maar van clichés.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja dat dat is wat makkelijk, dat weet ik inderdaad ook wel. Daar waar Schreuder echter steeds overkomt als een totale autist laat Van Nistelrooij hier zien dat hij de menselijke natuur goed aanvoelt en dat idee heb ik bij hem wel vaker.
Heel menselijk, maar ik vind het nogal een uitspraak. Je zet jezelf er mee vast als trainer.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja dat dat is wat makkelijk, dat weet ik inderdaad ook wel. Daar waar Schreuder echter steeds overkomt als een totale autist laat Van Nistelrooij hier zien dat hij de menselijke natuur goed aanvoelt en dat idee heb ik bij hem wel vaker.
Of Van Nistelrooij een ploeg echt naar zijn hand kan zetten moet nog maar blijken maar dat menselijke aspect is natuurlijk ook een belangrijke kant van het trainerschap, wat pakweg een Ancelotti en een Van Gaal beiden beheersen maar op een andere manier invullen. Als ik lees dat Schreuder Blind niet gewoon even een hand geeft wanneer hij vertrekt heb ik daar wel behoorlijke bedenkingen bij.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan bij beide nog niet een "toptrainer" ontdekken, Schreuder vind ik wat laconiek overkomen, Van Nistelrooy heeft het ex topvoetballer krediet maar bedient zich alleen maar van clichés.
Feit blijft dat beide ploegen onderpresteren.
Drommel heeft nu de zekerheid dat de beker zijn pakkie-an is en kan nu naar die wedstrijden toeleven en zich voor dat toernooi verantwoordelijk voelen. Dat is goed voor zijn motivatie en voor de onderlinge cohesie in de groep. Als hij dan een beslissende fout maakt in de finale is het jammer, maar dan vergaat de wereld ook niet.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel menselijk, maar ik vind het nogal een uitspraak. Je zet jezelf er mee vast als trainer.
Roger wilde zelf niet en dat heeft hij wel goed gezien omdat de mogelijkheden bij PSV toch een stuk minder zijn dan in eerste instantie aangenomen.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Of Van Nistelrooij een ploeg echt naar zijn hand kan zetten moet nog maar blijken maar dat menselijke aspect is natuurlijk ook een belangrijke kant van het trainerschap, wat pakweg een Ancelotti en een Van Gaal beiden beheersen maar op een andere manier invullen. Als ik lees dat Schreuder Blind niet gewoon even een hand geeft wanneer hij vertrekt heb ik daar wel behoorlijke bedenkingen bij.
Toch snapte ik niet dat PSV niet verder ging met Roger Schmidt, zoals ik nu ook niet voor een ontslag voor Schreuder ben.
Wat zou die jongen in Engeland moeten doen, hij heeft fysiek al moeite met de eredivisie.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:05 schreef tja77 het volgende:
Interesse in Madueke lijkt toe te nemen, als die ook nog vertrekt zonder dat er een enigszins waardige vervanger voor komt, dan gaat deze 2e seizoenshelft ECHT pijn aan de ogen doen. Niet dat Madueke (al) een geweldenaar is, maar het is wel een speler die voor vermaak zorgt en een tegenstander voorbij kan.
Madueke doet in die paar wedstrijden die hij speelt aardig in de eerste 25 minuten. Daarna is het weer klaar en nog een beetje daarna is hij alweer geblesseerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:05 schreef tja77 het volgende:
Interesse in Madueke lijkt toe te nemen, als die ook nog vertrekt zonder dat er een enigszins waardige vervanger voor komt, dan gaat deze 2e seizoenshelft ECHT pijn aan de ogen doen. Niet dat Madueke (al) een geweldenaar is, maar het is wel een speler die voor vermaak zorgt en een tegenstander voorbij kan.
Dat moet je mij niet vragen, maar Nederlandse en Engelse pers komen ermee op de proppen. Engels vlaggetje naast z’n naam dus die knakker wordt mega gehypt natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zou die jongen in Engeland moeten doen, hij heeft fysiek al moeite met de eredivisie.
Als PSV goed onderhandelt, kunnen ze goed cashen met dat Engelse vlaggetje. Veel missen ze er niet aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat moet je mij niet vragen, maar Nederlandse en Engelse pers komen ermee op de proppen. Engels vlaggetje naast z’n naam dus die knakker wordt mega gehypt natuurlijk.
Mits topfit gewoon een hele leuke speler, alleen is hij dat nooit.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat moet je mij niet vragen, maar Nederlandse en Engelse pers komen ermee op de proppen. Engels vlaggetje naast z’n naam dus die knakker wordt mega gehypt natuurlijk.
Je hebt hem volledige wedstrijden zien spelen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mits topfit gewoon een hele leuke speler, alleen is hij dat nooit.
Dat heeft toch ook met fitheid te maken, daarom zeg ik ook topfit, hij kan het gewoon niet lang genoeg brengen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je hebt hem volledige wedstrijden zien spelen?
Hij is doorgaans 15-20 minuten leuk, de rest van de wedstrijd loopt hij zich vast of zorgt hij voor balverlies. Al heb ik de wedstrijden tegen Sparta en AC Milan niet gekeken.
Dat laatste is wel een understatement. Als het nu na 'n uur op is, maar bij hem is het al voor de helft van de eerste helft op.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft toch ook met fitheid te maken, daarom zeg ik ook topfit, hij kan het gewoon niet lang genoeg brengen.
Is dat fitheid ja? Zouden de trainer en fysio van PSV Madueke steevast in de basis laten starten als ze weten dat hij maar 20 minuten kan leveren? En na de rust zou Madueke dan (als het fitheid zou zijn) toch ook weer 15-20 minuten moeten leveren, maar dat zie ik toch echt niet gebeuren. Dan lijkt me toch dat er meer aan de hand is dan fitheid. Een speler die het maar 20 minuten doet, zou niet fit genoeg mogen zijn om bij de selectie te zitten. Volgens mij heeft hij geen overgewicht en conditioneel zal het ook wel snor zitten. Vraag me oprecht af wat er loos is met die knakker. Misschien is het iets mentaal?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft toch ook met fitheid te maken, daarom zeg ik ook topfit, hij kan het gewoon niet lang genoeg brengen.
Blijkbaar kan hij fysiek z'n eigen manier van spelen niet aan, ik ben geen expert op dat gebied dus zou het je niet kunnen vertellen maar zijn explosiviteit kost hem zoveel kracht dat het na een paar sprintjes over is/lijkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is dat fitheid ja? Zouden de trainer en fysio van PSV Madueke steevast in de basis laten starten als ze weten dat hij maar 20 minuten kan leveren? En na de rust zou Madueke dan (als het fitheid zou zijn) toch ook weer 15-20 minuten moeten leveren, maar dat zie ik toch echt niet gebeuren. Dan lijkt me toch dat er meer aan de hand is dan fitheid. Een speler die het maar 20 minuten doet, zou niet fit genoeg mogen zijn om bij de selectie te zitten. Volgens mij heeft hij geen overgewicht en conditioneel zal het ook wel snor zitten. Vraag me oprecht af wat er loos is met die knakker. Misschien is het iets mentaal?
Ja, eens. Hij is niet perfect, maar de combinatie Veerman-Sangare is gewoon keer op keer waardeloos.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:37 schreef tompsv18 het volgende:
Toch wel een verschilletje als Guti wel speelt. Veruit de belangrijkste speler. Gewoon altijd opstellen.
Ik vinnut wel jammer, Veerman heeft een hoop scorend vermogen in zijn poten. Maar ja, wil je ze allemaal laten spelen dan moet je weer gaan schuiven met Simons, die eigenlijk achter de spits weer veruit de beste keuze lijkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, eens. Hij is niet perfect, maar de combinatie Veerman-Sangare is gewoon keer op keer waardeloos.
Inderdaad. El Ghazi is een hele matige speler.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:56 schreef ISVV het volgende:
Veerman - Guti - Sangaré middenveld en Simons op links gaarne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |