Op eerste kerstdag zijn alle mensen vriendenquote:
Amerikanen verklaren ons op tweede kerstdag al voor gek.quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op eerste kerstdag zijn alle mensen vrienden
Op tweede kerstdag zijn grote mensen klein
Op derde kerstdag gaan alle deuren open
Kon het maar altijd Kerstmis zijn…
Nog te vroeg. Ik heb vorige maand in het ziekenhuis gelegen, dus zou niet goed voor mijn herstel om naar zo'n meet te gaan. Alvast veel plezier en misschien ben ik in 2024 erbij.quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
MUZ / 8 januari - De FOK! Top 2000 Topic Meet Die Je Wist Dat Zou Komen
Amerikanen zijn zelf gek…quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Amerikanen verklaren ons op tweede kerstdag al voor gek.
Die zijn nu ijsmannetjes gewordenquote:
Daar zit wat in.quote:
Beterschap!quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog te vroeg. Ik heb vorige maand in het ziekenhuis gelegen, dus zou niet goed voor mijn herstel om naar zo'n meet te gaan. Alvast veel plezier en misschien ben ik in 2024 erbij.
Ik weet nu niet of je er rouwig om moet zijn wabbeer een AMERIKAAN JE VOOR GEK VERKLAARTquote:Op dinsdag 27 december 2022 08:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Amerikanen verklaren ons op tweede kerstdag al voor gek.
Die heeft momenteel niets meer op zijn hoofd denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:38 schreef peaceman het volgende:
Dit is toch die man met een hoofddeksel op?
Zelfs geen haren neequote:Op dinsdag 27 december 2022 08:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heeft momenteel niets meer op zijn hoofd denk ik.
In Nije Dei?quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:40 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft het debuutalbum in de kast staan. Komt wel dichtbij zo.
Evi Hansen is het met u oneens.quote:
Nee, dan moet Alles uit de kast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |