quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:17 schreef Emptystreet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Sowieso zangers die veel leunen op zo'n verschrikkelijk aangeleerde vibratoquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:19 schreef Emptystreet het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan de manier van zingen van DavinaAl die zangeressen zingen exact zo. Zelfde maniertjes, zelfde uithalen, zelfde vibrato. Kotskotskotskotskotskots
Oké okéquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zullen we dit nummer afzeiken of gaan we het over mijn boobies hebben?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb je die nog van eh.. nouja.. zijn dochter?
Ja absoluut! Het is zonde, want ze raken allemaal hun karakter kwijt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Sowieso zangers die veel leunen op zo'n verschrikkelijk aangeleerde vibrato
Zo karakterloos
Het is dat we collectief sorry hebben gezegd.quote:
Ik overwoog eenzelfde opmerking te maken, maar het is 2022 en het is te makkelijk om grensoverschrijdend te zijn. Dus laat ik maar gewoon fatsoenlijk wezen en dat niet doenquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:19 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Mag ik mij hier in mengen? Dan zeg ik geluid uit zeggen en praten over boobies.
Ja we wisten oprecht lange tijd niet dat dat meisje waar ie enige affectie naar toonde z'n dochter wasquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is dat we collectief sorry hebben gezegd.![]()
![]()
![]()
Touchequote:Op dinsdag 27 december 2022 02:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oké oké![]()
Ik heb de stream al uitstaan, Marco mag zelf zien hoe het danst zonder muziek
Vind wat dat betreft Sade ook wel sterk. Ze zingt eigenlijk net een tikkie vals, maar omdat ze het zo consistent doet werkt het goedquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:21 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ja absoluut! Het is zonde, want ze raken allemaal hun karakter kwijt.
Wat dat betreft vind ik Billie Eilish echt een verademing. Muziek is niet alles (Al is haar eerste album heel goed) maar haar stem is tenminste niet zo gemaakt.
Nee wacht, het begon al met praten met volle bak.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja we wisten oprecht lange tijd niet dat dat meisje waar ie enige affectie naar toonde z'n dochter was![]()
![]()
quote:
Ach, tegenwoordig ben je al grensoverschrijdend als je als dikke man hoi zegt tegen een knappe vrouw.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik overwoog eenzelfde opmerking te maken, maar het is 2022 en het is te makkelijk om grensoverschrijdend te zijn. Dus laat ik maar gewoon fatsoenlijk wezen en dat niet doen
Dat dus!quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vind wat dat betreft Sade ook wel sterk. Ze zingt eigenlijk net een tikkie vals, maar omdat ze het zo consistent doet werkt het goed
Oh, dat is niet hoe het normaal werkt?quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:23 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig ben je al grensoverschrijdend als je als dikke man hoi zegt tegen een knappe vrouw.
Ik lig weer helemaal dubbel. Tis niet grappig.quote:
Jammer genoeg niet Arnquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, dat is niet hoe het normaal werkt?
Nee, maar die reactie van Rick op de post van @RensAjacied wel. Dat is een klassieker intussenquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik lig weer helemaal dubbel. Tis niet grappig.
Ben niet altijd de brenger van goed nieuwsquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zit me niet te jennen manwauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |