Hij doet me ergens aan een dikke vadsige Marco B. denkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:59 schreef Gretzl het volgende:
@:ArnieAlberts @:AlchemistOfSorrows![]()
[ afbeelding ]
Snel al deze gevonden, maar er moeten er meer zijnquote:
Nu tranen van het lachenquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Snel al deze gevonden, maar er moeten er meer zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was een honest mistake manquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:02 schreef houdjemond het volgende:
Hoe is het met zijn dochter? Dat we daar allemaal geen ban voor hebben gekregen is nogsteeds een wonder
Genotquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Snel al deze gevonden, maar er moeten er meer zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig zat hij lekker te snacken dus kon weinig zeggen...quote:
Ohjaquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Slachtoffers zijn ook dochters." Of net andersom, dat had ik op een papiertje gekrabbeld en voor de camera gehouden.
Ban.
En ook niet een tijdelijke ofzo, ik kon er gewoon níet meer in. En toen dacht ik ook van, krijg dan lekker de kutschurft met je kut-zoomquote:
Hier nog zo een. Uurtje of half 3 moet lukkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:05 schreef houdjemond het volgende:
Slaap lekker, slapersik houd nog dapper vol
Ik dénk dat ik me bij dit lijstje aansluit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:05 schreef Gretzl het volgende:
1369 Don't Bring Me Down Electric Light Orchestra![]()
1368 Take This Waltz Leonard Cohen![]()
1367 In My Life The Beatles![]()
1366 Hoe Het Danst Borsato, v. Buuren & Michelle![]()
1365 When I Was Your Man Bruno Mars![]()
1364 The First Time Ever I Saw Your… Roberta Flack![]()
![]()
![]()
1363 Just Say Yes Snow Patrol![]()
1362 The Living Years Mike & The Mechanics![]()
1361 Stuck In The Middle With You Stealers Wheel![]()
1360 All For Nothing Kensington![]()
![]()
1359 Jumpin' Jack Flash The Rolling Stones![]()
1358 Money Money Money ABBA![]()
1357 Rasputin Boney M.
Het stomme is gewoon die downtime van FOK rond half 4. Gister ook. Ik dacht aha ik gooi er nog even een berichtje in; nope.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:05 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Hier nog zo een. Uurtje of half 3 moet lukken
Jeeeeuj strijder!quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:05 schreef houdjemond het volgende:
Slaap lekker, slapersik houd nog dapper vol
Heb je gisteren die opgewarmde lijken meegekregen dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En ook niet een tijdelijke ofzo, ik kon er gewoon níet meer in. En toen dacht ik ook van, krijg dan lekker de kutschurft met je kut-zoom
Viel me ook op dat er echt een stel patjepeëers in de rooms zaten, pochend hoe ze al de heeeele tijd op de schermen te zien waren. Een kwal was echt ruim 2 uur onafgebroken aan het dansen op al die nummers![]()
Dat dus! Die downtime is stront. Snap ook niet waarom ze dat hebben ingevoerdquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het stomme is gewoon die downtime van FOK rond half 4. Gister ook. Ik dacht aha ik gooi er nog even een berichtje in; nope.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |