Ik luister gewoon 2 andere nummers als die 2 van de lijst bezig zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Voor mij is het een dealbreaker. Zelfs al zitten er prima andere nummers tussen... en is het volgende uur zónder Rick van Velthuyzen.
Hmmja, Swift heeft dus ook een verkorte Taylor's Version van All Too Well gemaakt in 2021. Dus ze hebben wel gewoon een faire keuze wat dat betreft. Als Radio 2 in de keuzelijst ook geen onderscheid maakt weet je ook niet zo goed op welke versie iedereen stemt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Schande! IHeartRadio had aangegeven álle oude versies eruit te knallen in favor of de nieuwe opnames. Maar... waarom 10 minuten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Hij was op een gegeven moment zó verzuurd en verbitterd dat ie in de uitzending kritische tweets subtiel ging lopen aanhalenquote:
Fuuuuuquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gewonnen?
Oooh. Wait ik snap 'm; rijmzinnen, dus niet alleen de rijmwoorden
Had ie niet ook op een van jouw tweets gereageerd?quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij was op een gegeven moment zó verzuurd en verbitterd dat ie in de uitzending kritische tweets subtiel ging lopen aanhalen![]()
![]()
Legendarische hoogtepunten. Nu alweer 4 of 5 jaar geleden als ik me niet vergist?quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij was op een gegeven moment zó verzuurd en verbitterd dat ie in de uitzending kritische tweets subtiel ging lopen aanhalen![]()
![]()
Hehehehehequote:Op dinsdag 27 december 2022 01:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Had ie niet ook op een van jouw tweets gereageerd?
Do post! Ik ga weer helemaal stukquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Legendarische hoogtepunten. Nu alweer 4 of 5 jaar geleden als ik me niet vergist?
Als het goed is moet ik de screenshots nog ergens bewaard hebben
Daarom heftig!quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja nou ja; café's, kerstversiering, vuurwerk, brand en dat alles rond de jaarwisseling is geen goeie combi gebleken in het verleden.
Mag best veel hoger staan hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:59 schreef Berkery het volgende:
Ik wil hier volgend jaar best op stemmen, maar volgens mij staat ie wel veilig.
Joh, ik twitterde veel in die tijd maar volgens mij nooit over/tijdens de top 2000 of over Rick. Daar waren anderen echt veel sterker in.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Had ie niet ook op een van jouw tweets gereageerd?
Licht toe licht toequote:Op dinsdag 27 december 2022 01:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Do post! Ik ga weer helemaal stuk
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:59 schreef Gretzl het volgende:
@:ArnieAlberts @:AlchemistOfSorrows![]()
[ afbeelding ]
...zo is ie er toch een beetje bijquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:59 schreef Gretzl het volgende:
@:ArnieAlberts @:AlchemistOfSorrows![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |