Oh ja, ik herinner me het nu weer. Maar die heb ik echt alleen nog tijdens de Top 2000 gehoord.quote:Op dinsdag 27 december 2022 03:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Peter Gunn Theme ga je vermoedelijk herkennen, al is het maar van de Top 2000 zelf
quote:Op dinsdag 27 december 2022 03:12 schreef PippenScottie het volgende:
Insomnia… wie is er nog wakker?
Wat doe jij eigenlijk, dat je daarvoor naar Zweden bent verhuisd?quote:Op dinsdag 27 december 2022 03:17 schreef Viv het volgende:
[..]maar Top 2000 staat al uit, moet morgen werken (had geen vakantiedagen meer over
), gelukkig wel vanuit huis.
Dit jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 03:22 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KING KUNTA GENOT
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
KUNG-FU KENNY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2022 04:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja helemaal kut. Maar ik ben er nog
Een van de iets minder slechte nummers van U2 jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 04:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maar eerst Ordinary Love van U2. Eh. Niet mijn band. Nummer opzich wel aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |