Nee, gewoon neequote:Op dinsdag 27 december 2022 02:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bij Coldplay (waar ook veel recente nummers in enige mate op elkaar lijken) snap ik de populariteit nog. Bij een Imagine Dragons of NBT ook.
Dat laatste vat het perfect samen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+1
Hopelijk lezen hier geen Fensingtons mee, anders hebben we een probleem![]()
Bij Coldplay (waar ook veel recente nummers in enige mate op elkaar lijken) snap ik de populariteit nog. Bij een Imagine Dragons of NBT ook. Maar Kensington is gewoon een derderangsversie van matige stadionrockbands.
S O W D A N.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het enige wat voor Eloi pleit is dat ie een leuke vriendin heeft die wél fantastisch kan zingen![]()
[ afbeelding ]
Lakshmi, die voor het eerst de mainstream media haalde met deze geweldige open briefquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:54 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
S O W D A N.
Misschien moet ik ook maar snel even wat beter leren zingen, gitaarspelen kan ik al.
Dan goed geld verdienen en hatsa leuke vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.lakshmimusic.(...)aar-ronald-molendijkBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lakshmi, die voor het eerst de mainstream media haalde met deze geweldige open brief![]()
https://www.ad.nl/show/wo(...)-molendijk~a12aa1d2/
[ afbeelding ]
Belangrijk om hier even aan herinnerd te worden, aangezien er nog steeds geen 100% gelijkheid is als het gaat om kansen in de muziek (mannen vs. vrouwen)Zat zij niet in WIDM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.lakshmimusic.(...)aar-ronald-molendijkT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Levend bewijs van dat Nederland een land van wansmaak isquote:Cover Me in Sunshine flopte in thuisland de Verenigde Staten, maar werd in een paar Europese landen wel een hit. Zo ook in het Nederlandse taalgebied.
Kloptquote:
Peter Gunn Theme ga je vermoedelijk herkennen, al is het maar van de Top 2000 zelfquote:Op dinsdag 27 december 2022 03:10 schreef Gretzl het volgende:
Het is dat King Kennynog voorbij komt, anders wist ik niet waarom ik per se dit uur moest meemaken
1356 Sledgehammer Peter Gabriel![]()
1355 Cover Me In Sunshine P!nk & Willow Sage Hart
1354 Something In The Way Nirvana(moet nog een mening vormen)
1353 The Gambler Kenny Rogers![]()
1352 Scarlet Ribbons The Cats![]()
1351 King Kunta Kendrick Lamar![]()
![]()
1350 On Top Of The World Imagine Dragons![]()
![]()
1349 Peter Gunn Theme Emerson, Lake & Palmer![]()
1348 Mercedes Benz Janis Joplin![]()
1347 Love Me Tender Elvis Presley![]()
1346 Take Five Dave Brubeck Quartet![]()
1345 Don't Leave Me This Way Communards & Sarah J. Morris![]()
1344 All My Life Foo Fighters![]()
1343 Shiny Happy People R.E.M.![]()
1342 Friends Will Be Friends Queen
Geen insomnia, wel vakantie en ik ben een totaal verantwoordelijke volwassenequote:Op dinsdag 27 december 2022 03:12 schreef PippenScottie het volgende:
Insomnia… wie is er nog wakker?
Weekje vrij dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 03:12 schreef PippenScottie het volgende:
Insomnia… wie is er nog wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |