Ik vind kerst over het algemeen heel mooi en sfeervol (al begrijp ik bij jou dat het even niet zo is)quote:
Same!quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:39 schreef Emptystreet het volgende:
Was dit nummer al helemaal vergetenStaat meteen in m'n spotifylijst
Hahaha ook hier; same!quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:39 schreef houdjemond het volgende:
Waarom krijg ik "koppig" ipv versturen?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Same!
[..]
Hahaha ook hier; same!
Wat hebben we fout gedaan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Same!
[..]
Hahaha ook hier; same!
Leuk weetje, wist ik niet. Misschien ooit nog eens die allereerste editie terugluisteren, grappig dat er zoveel dingen toen totaal anders waren dan nu.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het achtergrondmuziekje wat je net achter de dj hoorde die een voicememo van een luisteraar liet horen. Is ingespeeld door het Metropole Orkest.
Nowadays hoor je dat overal en nergens, bij editie 1999 hoorde je dat ALLEEN MAAR aan het eind van elk uur, als de dj een uuroverzicht gaf van wat er gedraaid was, vooraf aan de laatste plaat van dat uur
Ja godver.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Yes. Mensen, ik ga u voor nu officieel verlaten. Fijne nacht nog en wellicht tot later![]()
Je liegtquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Yes. Mensen, ik ga u voor nu officieel verlaten. Fijne nacht nog en wellicht tot later![]()
Slaapse Arniequote:Op dinsdag 27 december 2022 02:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja, ik vind al jaren dat zo'n groot medium als Twitter anonieme accounts eigenlijk niet zou moeten toestaan. Net zoals dat op Facebook ook wordt tegengegaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:38 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Mensen denken dat ze alles kunnen maken omdat ze anoniem zijn. Triest
Sleep well Arniequote:Op dinsdag 27 december 2022 02:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Chef!quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:37 schreef DireStraits7 het volgende:
So we open up a quarrel
Between the present and the past
We only sacrifice the future
It's the bitterness that lasts
Help, ik zit vast in de Lidlquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:46 schreef Gretzl het volgende:
Moet dit echt![]()
![]()
![]()
![]()
Heb het gevoel dat ik dit deuntje op 1e + 2e kerstdag al een keer of 5 gehoord heb
Ja maar ja maar, de zanger ging stoppen, wereldramp enzo!!quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:48 schreef Emptystreet het volgende:
Snap niet dat deze band meermaals Ziggo Dome uitverkochtAlles lijkt op elkaar. Alles wat die zanger zingt klinkt hetzelfde. Na 2 liedjes ben ik er al wel weer klaar mee. Dat geforceerde meezing effect
Dat geforceerde Engels, dat dunne stemmetje van die zanger. Die 3FM pop. KOTS. Valt mee hoe erg ik het vind he?!
Weet je wat ik een wereldramp zou vinden? Als Mick Jagger komt te overlijden, Kensington is toch gewoon muziek voor meisjes die alleen de zanger willen naaien?quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, de zanger ging stoppen, wereldramp enzo!!
+1quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:48 schreef Emptystreet het volgende:
Snap niet dat deze band meermaals Ziggo Dome uitverkochtAlles lijkt op elkaar. Alles wat die zanger zingt klinkt hetzelfde. Na 2 liedjes ben ik er al wel weer klaar mee. Dat geforceerde meezing effect
Dat geforceerde Engels, dat dunne stemmetje van die zanger. Die 3FM pop. KOTS. Valt mee hoe erg ik het vind he?!
Zo knap is ie nou ook weer niet. Maar goed, ik ben dan ook geen tienermeisje meerquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:51 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Weet je wat ik een wereldramp zou vinden? Als Mick Jagger komt te overlijden, Kensington is toch gewoon muziek voor meisjes die alleen de zanger willen naaien?
Het enige wat voor Eloi pleit is dat ie een leuke vriendin heeft die wél fantastisch kan zingenquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, de zanger ging stoppen, wereldramp enzo!!
Prima hoor. Net thuis van ergens gourmetten. Bij jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |