Ik vind heel The Miracle een beetje... ehquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:48 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
You Don't Fool Me is een van zijn beste solo's. Waanzinnig goed gelukt als bouwpakket. Gezien hoe weinig ze hadden.
Ze hadden meer van Face It Alone, en dat is echt een rommelnummer geworden
Vind overigens The Invisible Man een van z'n minste solo's..
Het kan verkeren, het kan verkeren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb er maar 4 in TivoliOudegracht, waaronder mijn allereerste (betalende) concert, het allereerste optreden dat ik van Eefje de Visser zag en 2 legendarische concerten op Le Guess Who May Day 2014. Met The War on Drugs als voorprogramma van Neutral Milk Hotel (die volgorde kun je nu to-taaaal niet meer voorstellen).
Echt een idioot goeie stem heeft ze.quote:
Ja zeker vergeleken met een Natasha Bedingfield vind ik het vrij apart.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:31 schreef Gretzl het volgende:
Op de momenten dat ik o.a. Natasha Bedingfield en Christina Aguilera voorbij hoor komen in dé lijst der lijsten snap ik er toch geen donder van dat Nelly Furtado (zelfde era) er al vele jaren niet meer in staat. Kan echt niet![]()
![]()
![]()
Als er één zangeres de (pop)zeroes ownt is het Nelly Furtado wel
Heeft die taktiek (die ze ook bij voetbaltoernooien toepassen als er mensen het veld op rennen enzo) een naam? Dan kan ik er schande van spreken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een vriendin heeft me een filmpje doorgestuurd. Ze zetten vuurwerk aan, en publiek begon massaal te wijzen. Toen draaide de camera naar in de studio, daarna vol gericht op geschokt kijkend publiek, en weg van het vuurtje zelf.
Je moet The Miracle Collection op Spotify opzoeken. CD2 (Alternative Miracle) staan echt waanzinnige versies op van Party en Breakthru. Andere takes, met echte instrumenten vooral. Klinkt briljant. En er staan nummers op die nog nooit zijn uitgegeven, je vraagt je echt af waarom een gedrocht als Rain Must Fall het wel haalde maar I Guess We're Falling Out niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind heel The Miracle een beetje... eh
Toch hoor je dat nummer van Bedingfield sowieso vaker dan welk nummer van Furtado dan ook.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja zeker vergeleken met een Natasha Bedingfield vind ik het vrij apart.
Niet dat ik fan ben, maar je zou eerder Furtado verwachten dan Bedingfield
Wat ik van Nelly ken is wel allemaal redelijk standaard en gemaakt voor de radio, dus blijft niet echt hangen en zo heel uniek was zij niet qua stem.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja Nelly was echt huge in die jaren. Ook qua grootte van de hits. Hele trits op rij met Timbaland.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wegdraaien, denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft die taktiek (die ze ook bij voetbaltoernooien toepassen als er mensen het veld op rennen enzo) een naam? Dan kan ik er schande van spreken.
Die kale met 0 emotie?!quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:28 schreef Evenstar het volgende:
Die gast met dat rare jasje heeft echt 6+ stickers ofzo
Vond haar stem vooral erg nasaal.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat ik van Nelly ken is wel allemaal redelijk standaard en gemaakt voor de radio, dus blijft niet echt hangen en zo heel uniek was zij niet qua stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |