versie van Five Finger Death Punch wel eens gehoord?(van House of the Rising Sun dan hequote:
Eens, U2 is top!quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:36 schreef Emptystreet het volgende:
De stem van Bono <3 Die heeft zo'n ontzettende teringklap aan emoties er in zittenIk hou van die man zijn stem
Sommigen zijn er beroemd mee geworden!quote:
Jij hebt liever All Saints.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sorry vind het een kutnummer. Grafherrie.
NEXT!
Nope, maar ik zal het eens opzoeken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
versie van Five Finger Death Punch wel eens gehoord?(van House of the Rising Sun dan he). Die is zo lekker
Die gast heeft ook een prima stem daarvoor.
Voor mij is het juist een van de leukste Greenday nummers.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Komt dat door het vleugje Green Day toevallig?
Speciaal voor jou eindigt Inkel het met 'WHOEEEEEE'quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sorry vind het een kutnummer. Grafherrie.
NEXT!
Helaas geen zandbak in de buurtquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je druk was met seks hebben in de zandbak.
Komt dat door het vleugje U2 toevallig?quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor mij is het juist een van de leukste Greenday nummers.
Gewoon zo'n 20kg speelzand bij de Gamma halen en op je bed smijtenquote:
Die zien er zeker niet verkeerd uit neequote:
En prince ook er nog bovenop.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel een genotsuurtje hoor. Pet Shop Boys, Pat Benatar, Blink-182, en vooruit, S10 was ook wel even lekker.
Het schijnt dat het glas wodka verhaal ten tijden van Show Must Go On is begonnen, dat is eind `90. Zeg maar ten tijden van de opname van Headlong. Hij heeft Mother Love ingezongen op 13 Mei `91. 2 weken! Voor de laatste videoclip, days of our lives. Om maar even in perspectief te plaatsen hoe verschrikkelijk hij er aan toe was. En dan inderdaad nog die geweldige "middle-eight" "OUT IN THE CITTYYYYYYYYY IN THIS COLD WORLD OUTSIDE etc" briljant!quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Er is sowieso veel onduidelijk over die opnameperiode rondom Mother Love... Maar damn, die laatste uithalen die Freddie er nog uit schreeuwt, insane. En blijkbaar toen al intens helse pijnen lijdend, ook. Pas na een flink glas whiskey(?) kon ie zich er volledig toe brengen dacht ik ergens te hebben gelezen.
Gamma helaas niet openquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gewoon zo'n 20kg speelzand bij de Gamma halen en op je bed smijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |