Met dat crappy podium in Italië en die slechte productie vraag ik me af of het heel veel meer had kunnen worden onder de huidige omstandighedenquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, één van onze betere inzendingen. Jammer van het live optreden in Italië.
Social Media maakt een hoop kapot..quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit dus
Maar tegenwoordig cancellen we al voordat er uberhaupt een rechtzaak is, bedenkelijke trend
ik ga in ieder geval naar boven verhuizenquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:32 schreef ok01 het volgende:
Ik wil het tot Sam Cooke nog volhouden,maar ik weet niet of mijn dronken kop dat volhoud
Verkapt 'kijk mij eens jong zijn'quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Jaaaaaaaaaaa prima nummertje uit mijn basisschooltijd
Gewoon nog een drankje nemen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:32 schreef ok01 het volgende:
Ik wil het tot Sam Cooke nog volhouden,maar ik weet niet of mijn dronken kop dat volhoud
ik heb net een slok genomen, ik begin er niet meer aanquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
Van Inkel die zijn gitaar erbij pakt. SHOTJE!
Exact. Maar de fanbase die nu hysterisch gaan van 'NÉÉÉÉÉ 'Yeah' IS EEN LOS NUMMER' zijn een stel randdebielen. Je hoort de muziek van track op track doorfaden, het hoorde altijd bij elkaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:32 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ah oke.
Yeah is een sample van Action This Day toch? Schijnt dat ze Untitled als een soort reis naar de hemel bedoelen..
Truste zoquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga in ieder geval naar boven verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |