Actrice toch?quote:
Melissa Etheridge in Groningen.quote:Op maandag 26 december 2022 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
Hey. Wat was jullie beste concert van het afgelopen jaar?
Goede keusquote:Op maandag 26 december 2022 23:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik werd warm van Helena Christensen in de video van Wicked Game.
Even googlen, ik was toen 9.
De dochter van Lennyquote:
A man of culturequote:Op maandag 26 december 2022 23:36 schreef MTheBassman het volgende:
oh ja, die Sabrina met dat Boys Boys Boys nummer had ik ook wel een keer een beschuitje mee willen eten
Als kleine Alopio had ik dat met Vanessa Paradisquote:Op maandag 26 december 2022 23:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik werd warm van Helena Christensen in de video van Wicked Game.
Even googlen, ik was toen 9.
Blijkbaar.quote:
100% Rammstein!quote:Op maandag 26 december 2022 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
Hey. Wat was jullie beste concert van het afgelopen jaar?
Nipple slip gewoon in de videoclip laten.quote:Op maandag 26 december 2022 23:36 schreef MTheBassman het volgende:
oh ja, die Sabrina met dat Boys Boys Boys nummer had ik ook wel een keer een beschuitje mee willen eten
ik ook.quote:Op maandag 26 december 2022 23:37 schreef ok01 het volgende:
Over mijn rondvraag gesproken
Ik wil echt keihard met Lenny Kravitz neuken
Be my baby.. splooshquote:Op maandag 26 december 2022 23:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Als kleine Alopio had ik dat met Vanessa Paradis
Heb haar met terugwerkende kracht wel in een paar films gezien. Maar wist niet dat zij de dochter van was.quote:
zou allang gecancelled zijn tegenwoordigquote:Op maandag 26 december 2022 23:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nipple slip gewoon in de videoclip laten.![]()
Het universum sprakquote:Op maandag 26 december 2022 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb dit niet gekozen, die video koos mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |