Boompje heeft beter tijden gekend vermoed ik.quote:Op maandag 26 december 2022 21:46 schreef chufi het volgende:
Lijkt wel op die ondergezeken boom van iemand hier
Dat zijn er 5 te veelquote:Op maandag 26 december 2022 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zou best wel 3 of 4 dagen Kerst willen
Neuh, het is weer mooi geweest.quote:Op maandag 26 december 2022 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Das on Nederlands ... maar gewoon doorhalen naar Oud&Nieuw kan natuurlijk ... doe ik zelf ook gewoonquote:Op maandag 26 december 2022 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik snap ook best, dat veel mensen het niets vinden om wat voor reden dan ook.quote:
quote:Op maandag 26 december 2022 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neuh, het is weer mooi geweest.
Dan ga jij toch lekker 5 dagen kerst vieren?quote:Op maandag 26 december 2022 22:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik snap ook best, dat veel mensen het niets vinden om wat voor reden dan ook.
Alleen ik vind het geweldig.
In theorie niemand, maar morgen gaat gewoon de wekker weer. Dan zit ik heel alleen Kerstfeest te vieren.quote:Op maandag 26 december 2022 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker 5 dagen kerst vieren?
Wie of wat gaat je tegen houden?
Dan regel je wat meer mensen om kerst mee te vieren he,quote:Op maandag 26 december 2022 22:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In theorie niemand, maar morgen gaat gewoon de wekker weer. Dan zit ik heel alleen Kerstfeest te vieren.
Tis goed te doen hier .... op de Canaren was het koud met harde hagelsquote:Op maandag 26 december 2022 23:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gaat alweer opschieten inderdaad.
Hier is het heerlijk zacht. Was vanmiddag gewoon lekker buiten. Hagel is nooit leuk.quote:Op maandag 26 december 2022 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis goed te doen hier .... op de Canaren was het koud met harde hagels
Daar hebben we het al over gehad ..... Spanje is closer en valt onder ons continent,,,,quote:Op maandag 26 december 2022 23:54 schreef Sodeknetters het volgende:
Dat zou je toch echt niet verwachten. Om over die bizarre temperaturen in de VS maar te zwijgen.
True, maar de situatie nu in de VS is ook wel uniek te noemen heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 26 december 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad ..... Spanje is closer en valt onder ons continent,,,,
Ja vrolik word ik er ook niet van ...quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
True, maar de situatie nu in de VS is ook wel uniek te noemen heb ik me laten vertellen.
Heeft met de zeestromingen te maken en helemaal uniek is het niet alhoewel de depressie nu erg diep rijkt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
True, maar de situatie nu in de VS is ook wel uniek te noemen heb ik me laten vertellen.
Jij hebt je ingelezen...quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:26 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Heeft met de zeestromingen te maken en helemaal uniek is het niet alhoewel de depressie nu erg diep rijkt.
Ik ga eens zoeken. Thanks.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:26 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Heeft met de zeestromingen te maken en helemaal uniek is het niet alhoewel de depressie nu erg diep rijkt.
Vond het altijd al interessante materie, sowieso heeft grootste deel van Canada en de USA landklimaat met ook nog eens rechtstreekse aanvoer van koude poollucht over land.quote:
Daar was ik ook goed inquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:47 schreef Steven_Stil het volgende:
Gewoon aardrijkskunde op de middelbare school.
Ja zo iets iddquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:50 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Metoo en natuurkunde vond ik ook wel interesting, scheikunde voor de leuke proefjes.
Zit net een en ander te lezen. Wel interessant.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes ... ergens van ZO naar NW een ridge ....
Wanneer de zeestromingen omdraaien dan zijn we hier ineens stuk kouder.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit net een en ander te lezen. Wel interessant.
Klopt heeft te maken met warm en koud waterquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit net een en ander te lezen. Wel interessant.
Yep, en daar weten we eigenlijk nog niet zoveel van hoe dat precies werkt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:09 schreef chufi het volgende:
Zeestromingen bepalen een hoop van get klimaat
een introquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:15 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Yep, en daar weten we eigenlijk nog niet zoveel van hoe dat precies werkt.
Hoe hoog woon je en je omgeving id down hillquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:17 schreef Steven_Stil het volgende:
Waar ik nu woon heb je weer soort van micro klimaat omdat het erg heuvelachtig is met flinke hoogteverschillen.
Ja machtig interessant en het is zeker geen stabiel iets.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
een intro
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zeestroom
De heuvels zijn rond de 600 meter zoiets schat ik en ik woon ongeveer 50m boven bodem van het dal waar beekje loopt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe hoog woon je en je omgeving id down hill
OK heeft je beek ook een naam?quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:25 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
De heuvels zijn rond de 600 meter zoiets schat ik en ik woon ongeveer 50m boven bodem van het dal waar beekje loopt.
Je kunt het vergelijken met de Ardennen ongeveer met wat grotere dalen
ja maar dat beeklequote:Op dinsdag 27 december 2022 02:45 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Wist je toch al wel? Oberagger Reichshof.
valt tegenquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:49 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja dan weet je de straat ook.
OK .. is wel betaald parkeren helaasquote:Op dinsdag 27 december 2022 03:01 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik kom het wel een keer uitleggen wanner ik A'dam ben.
Serieus? In die uithoek?quote:Op dinsdag 27 december 2022 03:03 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. is wel betaald parkeren helaas
Ja ...quote:Op dinsdag 27 december 2022 03:04 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Serieus? In die uithoek?
Tegenover bij de vage eettentjes ook?
En die supermarkt ook betaald parkeren daar?
Multi cultiquote:Op dinsdag 27 december 2022 03:09 schreef Steven_Stil het volgende:
De Vomar was dat volgens mij, was daar even binnen en de hele wereld liep daar.
das al een paar jaar terug ... IK heb er geen moeite meequote:Op dinsdag 27 december 2022 03:14 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja daar is niets mis mee maar er hing toch een raar sfeertje daar vond ik.
Ja kijk wel waar ik mijn auto wegzet wanneer ik langskom.quote:Op dinsdag 27 december 2022 03:17 schreef chufi het volgende:
[..]
das al een paar jaar terug ... IK heb er geen moeite mee
OK Vooral blijven doen .. Vind stammkneip baas oookquote:Op dinsdag 27 december 2022 03:19 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik ga vooral vaak uit eten hier, dat is gemutlich ook zeer goed betaalbaar in de stammkneipe.
inmiddels overal betaald parkerenquote:Op dinsdag 27 december 2022 03:21 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja kijk wel waar ik mijn auto wegzet wanneer ik langskom.
Integreer helemaal in het dorp hier want dat is lekker overzichtelijk met 1 kroeg waar het goed toeven is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Vooral blijven doen .. Vind stammkneip baas oook
Hoe heet de kroeg?quote:Op dinsdag 27 december 2022 03:27 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Integreer helemaal in het dorp hier want dat is lekker overzichtelijk met 1 kroeg waar het goed toeven is.
Dat ist Bijna gewoon er voor gaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 03:29 schreef Steven_Stil het volgende:
Es macht mir kein flauss aus, wir gehen erfuur.
Zo lang overleeft mijn 🎄 niet.quote:
Naja dan koop je om de zoveel tijd een nieuwequote:
Op naar het nieuwe jaarquote:
Goed ideequote:Op dinsdag 27 december 2022 10:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja dan koop je om de zoveel tijd een nieuwe
Ik zag het.quote:
Ik ben al heel blij met 1 stem hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Ahh, niet gewonnen als leukste oudje![]()
Yvonne 3 stemmen, ik 2 met nog een aantal.
Plupje, jij had maar 1 stem. Komt vast omdat ze je jonger schatten.
@:engine, gefeliciteerd![]()
In welke catgorie?quote:
Jawel hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:05 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Niks gewonnen. Dat was vroeger wel anders. ☺️
Al gevondenquote:
Jeej dankjequote:Op dinsdag 27 december 2022 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Ahh, niet gewonnen als leukste oudje![]()
Yvonne 3 stemmen, ik 2 met nog een aantal.
Plupje, jij had maar 1 stem. Komt vast omdat ze je jonger schatten.
@:engine, gefeliciteerd![]()
Ben je al 60+? Dan stem ik volgend jaar op jouwquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:09 schreef pullup het volgende:
Volgend jaar ga ik voor de leukste oudje award
Dankjewelquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:12 schreef Deisyy het volgende:
@:lovable en @:engine gefeliciteerd met jullie award![]()
Beter stem je op me omdat ik zo leuk benquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ben je al 60+? Dan stem ik volgend jaar op jouw
quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter stem je op me omdat ik zo leuk ben
Nog meer ?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter stem je op me omdat ik zo leuk ben
Neh dat is voldoendequote:
Oh ja dat mag ookquote:
Jij ook!quote:
Jeejquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:12 schreef Deisyy het volgende:
@:lovable en @:engine gefeliciteerd met jullie award![]()
Wat heb jij gewonnen?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat in een positieve flow vanmorgen, ik ben door mijn huis geraasd met emmers sop, nu alleen nog dweilen
Leukste jonkiequote:
Dat is mooi op je oude dagquote:
Alle deuren en kozijnen gesopt, badkamer en toilet gedaan, keukenkastdeurtjes gesoptquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik stond met precies dat idee op.
Heb de emmer nog niet uit de kast gehaald![]()
Wel een lekkere oliebol gescoord net
Voor Fok welquote:
Blijf hangen in die flow...en sjees ff langs hierquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat in een positieve flow vanmorgen, ik ben door mijn huis geraasd met emmers sop, nu alleen nog dweilen
Onder de 25 vind ik een jonkiequote:
Ah de groep niet bestaande fokkersquote:
Jammerquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ah de groep niet bestaande fokkers
Wat vind jij dan nog een jonkie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ah de groep niet bestaande fokkers
Eerst even een oliebol scorenquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Blijf hangen in die flow...en sjees ff langs hier![]()
Nouja ik ken ze niet en kom toch op redelijk wat plekken op Fok.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Jammer
Is niet heel lang geleden dat er hier toch ook een zooi pubers zaten
Onder de 25quote:
Er zaten er zat in ONZ en KLBquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik ken ze niet en kom toch op redelijk wat plekken op Fok.
[..]
Onder de 25
Wat vind jij oud?quote:
Ohja dat heb ik onzichtbaar staan. Wie weet daar dan al geloof ik dat ook niet zo.quote:
Ja nee ze waren er toch echt hoor. Zat vanwege dat roeien vaak in het bijbehorende topic te posten en daar zaten zat mensen van rond de 20 te posten en die waren blijkbaar in sommige van die KLB topics dan weer aan de oudere kant.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:37 schreef engine het volgende:
Wel users die zich gedragen als 15..maar dat is wat anders.
10 jaar geleden misschien.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja nee ze waren er toch echt hoor. Zat vanwege dat roeien vaak in het bijbehorende topic te posten en daar zaten zat mensen van rond de 20 te posten en die waren blijkbaar in sommige van die KLB topics dan weer aan de oudere kant.
Het is ook gewoon wat minder divers hier helaas
Je bent al 14 jaar lid, dus allang geen jonkie meerquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:37 schreef engine het volgende:
Wel users die zich gedragen als 15..maar dat is wat anders.
Nee is goed ga mn prijs wel weer inleveren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent al 14 jaar lid, dus allang geen jonkie meer
Wees gerust, ik vertel het niet verder
Neeeeee!!! gewoon houden hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nee is goed ga mn prijs wel weer inleveren.
Nee joh, gewoon houden. Jij bent het 40-jonkiequote:Op dinsdag 27 december 2022 13:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nee is goed ga mn prijs wel weer inleveren.
SPOILER: HyvesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nl.wikipedia.org/wiki/Hyves
https://hyves-smileys.immerblei.com/
[ Bericht 39% gewijzigd door Treehut362 op 27-12-2022 15:00:11 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:52 schreef Treehut362 het volgende:
Die site sla ik even op met die smileysSPOILER: HyvesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nl.wikipedia.org/wiki/Hyves
https://hyves-smileys.immerblei.com/
[ afbeelding ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:27 schreef Domnivoor het volgende:
Gefeliciteerd tong80, maily, puzziepie, Paul, Haags, aloa, greysbones, Loveable, engine, B00STER, mario390, FreshFruit, en ikzelf, met de gewonnen prijzen![]()
(Al weet ik niet of aloa er blij mee is…)
40+-SC gefeliciteerd met een 2e prijs
Puzzie jij ook gefeliciteerd!quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Puzzie jij ook gefeliciteerd!![]()
Jij gaat heel veel views in je fobo krijgen nu
Zo is dat, een award is een awardquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
DankjewelTwee stemmen maar, maar wel van twee toffe users dus ik voel me wel vereerd
![]()
Mogen we ook trots op zijnquote:
Ja dat!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen we ook trots op zijn![]()
En dan te bedenken dat ze ons elders onder wilden schuiven
Met dank aan jouw stemquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat!!!!
Ik had ook op 40+ gestemd , terwijl ik er eigenlijk niet zoveel meer post![]()
Puur uit principe . En idd : ik weet nog dat 40+ bijna weg was , dus goed dat we er nog zijn
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:15 schreef Deisyy het volgende:
en @:Domnivoor gefeliciteerd met jouw 1e plaats/award
Meteen even loeren ook.
Dankjewelquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:21 schreef Deisyy het volgende:
@:Domnivoor wat leuk al die quotes in je fobo
Ik moet dat zo nog ff bekijken , had wel wat berichten , maar ben wel benieuwd naar de uitslagquote:
Dat is een wijntje waard...een flesquote:
Ook eens loeren. Ik kom nooit in fobo'squote:Op dinsdag 27 december 2022 16:21 schreef Deisyy het volgende:
@:Domnivoor wat leuk al die quotes in je fobo
Ik begin met een glasquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is een wijntje waard...een fles
Keurig typequote:
Dat hadden we wel snel uit hun hoofd gepraat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen we ook trots op zijn![]()
En dan te bedenken dat ze ons elders onder wilden schuiven
Ik heb even gekeken, maar mobiel kan dat inderdaad nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Keurig type![]()
Op je telefoon kan dat niet? Naar een fobo. Of zit ik weer te kutviolen😅
Zo is datquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hadden we wel snel uit hun hoofd gepraat.
2de keer al dat ze aan 40+ durfden te komen. Laat het de laatste keer zijn.quote:
In 2019 was 40+ zelfs het leukste subforum, wij blijven gewoon hier!quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2de keer al dat ze aan 40+ durfden te komen. Laat het de laatste keer zijn.
Volgende keer dreigen we gewoon met zingen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan gooien we gewoon die youtube voor espri erinquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgende keer dreigen we gewoon met zingen.
Nou, dan zullen ze wel twee keer nadenken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gooien we gewoon die youtube voor espri erin
Zo is dat, met dat en de afgelopen twee verkiezingen hebben we genoeg wapens in handenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, dan zullen ze wel twee keer nadenken.
Hou ze maar achter de hand, ik vind het wel een zware maatregel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat, met dat en de afgelopen twee verkiezingen hebben we genoeg wapens in handen
Wat? Mis ik ietsquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ah ...nog niet helemaal simpelquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar mobiel kan dat inderdaad niet![]()
Of je moet desktopweergave inschakelen
40+ is als tijdelijk forum begonnen. Toen ze het wouden stopzetten moesten we ook even boos worden.quote:
Blijft raarquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je deze misschien niet gezien.
40+ / [40+] 40+ The Reboot wordt 40+ Memory Lane
Ik ook niet om de simpele reden dat iemand kan zien dat je loert. Dat is een wat rare toevoeging. Je zou gewoon ongestoord moeten loeren in fobo. Users hebben dat niet voor ja lulquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook eens loeren. Ik kom nooit in fobo's
En uit de oude doos.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het kan gewoon blijven bij deze, ergens in dit topic stelde ik ook de vraag: open of de archieven in?
Iedereen die hier post blijkt het toch leuk te vinden.
[..]
Ik ga ze gewoon terughalen als jullie even aangeven welke hier horen.
ën ik ga er mods opzetten.
Kijk 40+ is niet alleen memories ophalen, er is gewoon veel en veel meer.
Dat vind ik ook ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet om de simpele reden dat iemand kan zien dat je loert. Dat is een wat rare toevoeging. Je zou gewoon ongestoord moeten loeren in fobo. Users hebben dat niet voor ja lul
Verhipquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook 11,5 uur geslapen?quote:
Heb net de 4 uur gehaald geloof ik,quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb net de 4 uur gehaald geloof ik,
was netjes om 5 uur wakker vannacht
Was niet helemaal de planning nee.quote:
Ja maar niet aan één stuk. Was gisteravond vroeg naar bed en werd ook midden in de nacht wakker. Toen heb ik op videoland een docu gekeken over Martin H (moordenaar van Bruinsma, aanrader). Daarna nog een keer terug naar bed gegaan en weer bijna 6 uur geslapenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was niet helemaal de planning nee.
De wekker stond om 07h06, niet eerder
Jij wel bijna 12 uur geslapen?
En wat zegt je horloge daarvan? Telt hij het dan wel?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar niet aan één stuk. Was gisteravond vroeg naar bed en werd ook midden in de nacht wakker. Toen heb ik op videoland een docu gekeken over Martin H (moordenaar van Bruinsma, aanrader). Daarna nog een keer terug naar bed gegaan en weer bijna 6 uur geslapen
Jep dit heeft hij wel allebei geteld. Denk misschien dat je bij een dutje op de bank gewoon niet in die diepe slaap komt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat zegt je horloge daarvan? Telt hij het dan wel?
Geen videoland hier. Weet ook niet of het op de kijklijst zal komen.
Maar mocht ik het toevallig ergens zie zal ik er wel aan denken
Zijn al weg, beidequote:Op dinsdag 27 december 2022 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gooi maar in de uitverkoop... beide
Of dat dutje is te kort, dat je min x minuten moet 'slapen'quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Jep dit heeft hij wel allebei geteld. Denk misschien dat je bij een dutje op de bank gewoon niet in die diepe slaap komt.
Had ik de horloge mooi tuk laatst. Had ie niks van gemerktquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:52 schreef Loveable het volgende:
Hoe kan een smartwatch weten wanneer je slaapt?
Het horloge meet de tijd die tussen iedere hartslag zit. Dit wordt vervolgens gecombineerd met de bewegingsmeter. Op basis van deze gegevens kan het horloge bepalen of je slaapt, wakker bent en in welk slaapstadium je je bevind
Voodoo dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:52 schreef Loveable het volgende:
Het horloge meet de tijd die tussen iedere hartslag zit. Dit wordt vervolgens gecombineerd met de bewegingsmeter. Op basis van deze gegevens kan het horloge bepalen of je slaapt, wakker bent en in welk slaapstadium je je bevind
Precies dat denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:52 schreef Loveable het volgende:
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:53 schreef engine het volgende:
[..]
Had ik de horloge mooi tuk laatst. Had ie niks van gemerkt
Mwa, maar wel mooi als wil weten hoe lang je slaapt en hoe diep etcquote:
Jaja het blijft maar gissen naar de werkelijkheidquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:53 schreef engine het volgende:
[..]
Had ik de horloge mooi tuk laatst. Had ie niks van gemerkt
Mjah, zo goed werken ze niet hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:55 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa, maar wel mooi als wil weten hoe lang je slaapt en hoe diep etc
Ja was toch nieuwsgierig hequote:Op dinsdag 27 december 2022 17:55 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik slaap eigenlijk nooit met mijn smartwatch om.. in het begin wel een poosje
Denk dat dat ook niet echt mogelijk is.. je hebt ook van die slaap app op mobielquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zo goed werken ze niet hoor.
Weet ik ondertussen uit ervaring
Sliep je dan idd niet diep genoegquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was toch nieuwsgierig hedat heb ik nu.
Ik had eergisteren een uurtje op de bank geslapen maar dat had de horloge niet door
Beweren ze dat dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zo goed werken ze niet hoor.
Weet ik ondertussen uit ervaring
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:57 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk dat dat ook niet echt mogelijk is.. je hebt ook van die slaap app op mobiel
Of dat je kan opnemen en kan horen de volgende dag of gesnurkt hebt of in je slaap hebt gepraat
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:57 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk dat dat ook niet echt mogelijk is.. je hebt ook van die slaap app op mobiel
Of dat je kan opnemen en kan horen de volgende dag of gesnurkt hebt of in je slaap hebt gepraat
Nou ik ben nieuwsgierig of ik ook in mijn slaap praat of rare geluiden maak in mijn slaapquote:
En?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou ik ben nieuwsgierig of ik ook in mijn slaap praat of rare geluiden maak in mijn slaap
Nee dat valt mee. Wel tandenknarsen als ik gezopen heb.quote:
Oh, jij mag jezelf natuurlijk wel opnemenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou ik ben nieuwsgierig of ik ook in mijn slaap praat of rare geluiden maak in mijn slaap
Ik wel en ik kwijlquote:
Ah dat is naar als dat moet aan moet horen..quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat valt mee. Wel tandenknarsen als ik gezopen heb.
Ah dank je voor de tipquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, jij mag jezelf natuurlijk wel opnemen
Wel eerst even de 40+ spionage apparatuur weghalen om storingen te voorkomen
Ik kwijl wel soms.. vooral de laatste tijd..zal de leeftijd wel zijn denk ikquote:
Als jij nou een nachtje bij mij komt dan zal ik het de volgende ochtend even vertellen.quote:
Geen idéé waarom. Trouwe hond ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik kwijl wel soms.. vooral de laatste tijd..zal de leeftijd wel zijn denk ik
En dan zeggen haha, je snurkte echt hard.. Je zaagde een heel bos omquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij nou een nachtje bij mij komt dan zal ik het de volgende ochtend even vertellen.
Ik word wel eens wakker van mezelfquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:11 schreef chufi het volgende:
Volgens mij snurk ik niet meer , maar niemand die het kan bevestigen
Keer nachtje bij @Superbadeendje gaan slapenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:11 schreef chufi het volgende:
Volgens mij snurk ik niet meer , maar niemand die het kan bevestigen
Echt nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Keer nachtje bij @:superbadeendje gaan slapen
Wees blij dat je het gemist hebtquote:
Soms ben je een creepquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij nou een nachtje bij mij komt dan zal ik het de volgende ochtend even vertellen.
Dat mag zodra pasen en pinksteren op één dag vallen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Keer nachtje bij @:superbadeendje gaan slapen
Je hebt me verslagen. Grappig is dat jij op mijn hebt gestemd en ik niet op jou. Karmaquote:
Hoe heb ik je verslagen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt me verslagen. Grappig is dat jij op mijn hebt gestemd en ik niet op jou. KarmaMaar gefeliciteerd.
Oh FFS !!quote:
Ik doe het welquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zal er verder maar niet op in gaan![]()
Of zal ik dat wel doen.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:06 schreef YStec het volgende:
[21] GROOTSTE ZUIGER
Er zijn in totaal 36 stemmen uitgebracht op 29 users!
De winnaar is: @:aloa met 4 stemmen!.
De users met meer dan één stem zijn:
• @:Soury - 3 stemmen
• @:Lospedrosa - 3 stemmen
En al deze users hebben één stem weten te bemachtigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafiek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ook al ergens eerstequote:Op dinsdag 27 december 2022 16:15 schreef Deisyy het volgende:
en @:Domnivoor gefeliciteerd met jouw 1e plaats/award
Meteen even loeren ook.
Ik weet het. Weet ook precies wie er op me gestemd hebben. Van 2 weet ik het, maar die andere 2 zijn gewoon lachwekkendquote:
Precies, niet te druk om makenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet het. Weet ook precies wie er op me gestemd hebben. Van 2 weet ik het, maar die andere 2 zijn gewoon lachwekkend![]()
Maar boeiend ook verder.
Uhuu... Lachwekkendquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet het. Weet ook precies wie er op me gestemd hebben. Van 2 weet ik het, maar die andere 2 zijn gewoon lachwekkend![]()
Maar boeiend ook verder.
quote:
Ik snap wel dat bepaalde users op mij stemmen.quote:
Inderdaad, er was ook nog een sc waarin dit nieuws niet goed vielquote:
Eens, dus jou stem was wat waardeloos ?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik snap wel dat bepaalde users op mij stemmen.
Maar dit soort categorieën moeten ze gewoon weglaten, wat mij betreft.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens, dus jou stem was wat waardeloos ?
Echt? Welke was dat dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, er was ook nog een sc waarin dit nieuws niet goed viel
Ik ben het daarin wel met je eens, ik ben natuurlijk een watje en niet voor niets de winnaar in de categorie Grootste Vredestichter van 2019, maar voor een nog mee feel good verkiezing zouden er alleen maar positieve categorieën moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Het mogen er ook wel wat minder zijn....quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben het daarin wel met je eens, ik ben natuurlijk een watje en niet voor niets de winnaar in de categorie Grootste Vredestichter van 2019, maar voor een nog mee feel good verkiezing zouden er alleen maar positieve categorieën moeten zijn.
Weet je wat aloa. Als ze over je lullen ben je interessant.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Van mij hoeft het helemaal niet. Het is gewoon wie het grootste kliekje heeft krijgt de meeste awards. Vind het niet zoveel meer bijdragen met zo weinig stemmers.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Het mogen er ook wel wat minder zijn....
Al hoef je natuurlijk niet overal op te reageren
Zo is het ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat aloa. Als ze over je lullen ben je interessant.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:01 schreef engine het volgende:
[..]
Van mij hoeft het helemaal niet. Het is gewoon wie het grootste kliekje heeft krijgt de meeste awards. Vind het niet zoveel meer bijdragen met zo weinig stemmers.
Maar je hebt wel zelf gestemd? Dan zou ik dat ook maar laten.quote:
Kijk maar terug, ik was een van de eerste.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar je hebt wel zelf gestemd? Dan zou ik dat ook maar laten.
Okquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Kijk maar terug, ik was een van de eerste.
Ik had niet verwacht dat het zo zou gaan, maar als het volgend jaar weer zo gaat dan zal ik zeker niet stemmen.
Ik vind 101 stemmers nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:01 schreef engine het volgende:
[..]
Van mij hoeft het helemaal niet. Het is gewoon wie het grootste kliekje heeft krijgt de meeste awards. Vind het niet zoveel meer bijdragen met zo weinig stemmers.
Bondjes makenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:16 schreef pullup het volgende:
Volgend jaar gaan we dit gewoon ownen mensen![]()
Met zo weinig stemmende luitjes moet we makkelijk alles kunnen winnen
Ik zal paraat staan
Ik doe er bewust niet aan mee. Gezeikquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:16 schreef pullup het volgende:
Ik zal paraat staan
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:16 schreef pullup het volgende:
Ik zal paraat staan
Tuurlijk, elkaar de lekkere hapjes toeschuivenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe er bewust niet aan mee. Gezeik
Uhh?quote:
Alles is relatief. Ieder zijn eigen mening.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind 101 stemmers nog wel meevallen.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:16 schreef pullup het volgende:
Ik zal paraat staan
Als dat geen mega opkomst wordtquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Iedereen hier nu even 10 klonen aanmaken voor de zekerheid.
Maar je weet het topic wel te vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe er bewust niet aan mee. Gezeik
We zijn nog net niet zo oud dat we dit volgend jaar weer zijn vergetenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Als dat geen mega opkomst wordt
Kut. Net een Outlook reminder gezet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
We zijn nog net niet zo oud dat we dit volgend jaar weer zijn vergeten![]()
Kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kut. Net een Outlook reminder gezet.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet om de simpele reden dat iemand kan zien dat je loert. Dat is een wat rare toevoeging. Je zou gewoon ongestoord moeten loeren in fobo. Users hebben dat niet voor ja lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |