Boompje heeft beter tijden gekend vermoed ik.quote:Op maandag 26 december 2022 21:46 schreef chufi het volgende:
Lijkt wel op die ondergezeken boom van iemand hier
Dat zijn er 5 te veelquote:Op maandag 26 december 2022 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zou best wel 3 of 4 dagen Kerst willen
Neuh, het is weer mooi geweest.quote:Op maandag 26 december 2022 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Das on Nederlands ... maar gewoon doorhalen naar Oud&Nieuw kan natuurlijk ... doe ik zelf ook gewoonquote:Op maandag 26 december 2022 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik snap ook best, dat veel mensen het niets vinden om wat voor reden dan ook.quote:
quote:Op maandag 26 december 2022 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neuh, het is weer mooi geweest.
Dan ga jij toch lekker 5 dagen kerst vieren?quote:Op maandag 26 december 2022 22:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik snap ook best, dat veel mensen het niets vinden om wat voor reden dan ook.
Alleen ik vind het geweldig.
In theorie niemand, maar morgen gaat gewoon de wekker weer. Dan zit ik heel alleen Kerstfeest te vieren.quote:Op maandag 26 december 2022 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker 5 dagen kerst vieren?
Wie of wat gaat je tegen houden?
Dan regel je wat meer mensen om kerst mee te vieren he,quote:Op maandag 26 december 2022 22:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In theorie niemand, maar morgen gaat gewoon de wekker weer. Dan zit ik heel alleen Kerstfeest te vieren.
Tis goed te doen hier .... op de Canaren was het koud met harde hagelsquote:Op maandag 26 december 2022 23:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gaat alweer opschieten inderdaad.
Hier is het heerlijk zacht. Was vanmiddag gewoon lekker buiten. Hagel is nooit leuk.quote:Op maandag 26 december 2022 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis goed te doen hier .... op de Canaren was het koud met harde hagels
Daar hebben we het al over gehad ..... Spanje is closer en valt onder ons continent,,,,quote:Op maandag 26 december 2022 23:54 schreef Sodeknetters het volgende:
Dat zou je toch echt niet verwachten. Om over die bizarre temperaturen in de VS maar te zwijgen.
True, maar de situatie nu in de VS is ook wel uniek te noemen heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 26 december 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad ..... Spanje is closer en valt onder ons continent,,,,
Ja vrolik word ik er ook niet van ...quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
True, maar de situatie nu in de VS is ook wel uniek te noemen heb ik me laten vertellen.
Heeft met de zeestromingen te maken en helemaal uniek is het niet alhoewel de depressie nu erg diep rijkt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
True, maar de situatie nu in de VS is ook wel uniek te noemen heb ik me laten vertellen.
Jij hebt je ingelezen...quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:26 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Heeft met de zeestromingen te maken en helemaal uniek is het niet alhoewel de depressie nu erg diep rijkt.
Ik ga eens zoeken. Thanks.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:26 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Heeft met de zeestromingen te maken en helemaal uniek is het niet alhoewel de depressie nu erg diep rijkt.
Vond het altijd al interessante materie, sowieso heeft grootste deel van Canada en de USA landklimaat met ook nog eens rechtstreekse aanvoer van koude poollucht over land.quote:
Daar was ik ook goed inquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:47 schreef Steven_Stil het volgende:
Gewoon aardrijkskunde op de middelbare school.
Ja zo iets iddquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:50 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Metoo en natuurkunde vond ik ook wel interesting, scheikunde voor de leuke proefjes.
Zit net een en ander te lezen. Wel interessant.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes ... ergens van ZO naar NW een ridge ....
Wanneer de zeestromingen omdraaien dan zijn we hier ineens stuk kouder.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit net een en ander te lezen. Wel interessant.
Klopt heeft te maken met warm en koud waterquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit net een en ander te lezen. Wel interessant.
Yep, en daar weten we eigenlijk nog niet zoveel van hoe dat precies werkt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:09 schreef chufi het volgende:
Zeestromingen bepalen een hoop van get klimaat
een introquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:15 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Yep, en daar weten we eigenlijk nog niet zoveel van hoe dat precies werkt.
Hoe hoog woon je en je omgeving id down hillquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:17 schreef Steven_Stil het volgende:
Waar ik nu woon heb je weer soort van micro klimaat omdat het erg heuvelachtig is met flinke hoogteverschillen.
Ja machtig interessant en het is zeker geen stabiel iets.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
een intro
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zeestroom
De heuvels zijn rond de 600 meter zoiets schat ik en ik woon ongeveer 50m boven bodem van het dal waar beekje loopt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe hoog woon je en je omgeving id down hill
OK heeft je beek ook een naam?quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:25 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
De heuvels zijn rond de 600 meter zoiets schat ik en ik woon ongeveer 50m boven bodem van het dal waar beekje loopt.
Je kunt het vergelijken met de Ardennen ongeveer met wat grotere dalen
ja maar dat beeklequote:Op dinsdag 27 december 2022 02:45 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Wist je toch al wel? Oberagger Reichshof.
valt tegenquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:49 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja dan weet je de straat ook.
OK .. is wel betaald parkeren helaasquote:Op dinsdag 27 december 2022 03:01 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik kom het wel een keer uitleggen wanner ik A'dam ben.
Serieus? In die uithoek?quote:Op dinsdag 27 december 2022 03:03 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. is wel betaald parkeren helaas
Ja ...quote:Op dinsdag 27 december 2022 03:04 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Serieus? In die uithoek?
Tegenover bij de vage eettentjes ook?
En die supermarkt ook betaald parkeren daar?
Multi cultiquote:Op dinsdag 27 december 2022 03:09 schreef Steven_Stil het volgende:
De Vomar was dat volgens mij, was daar even binnen en de hele wereld liep daar.
das al een paar jaar terug ... IK heb er geen moeite meequote:Op dinsdag 27 december 2022 03:14 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja daar is niets mis mee maar er hing toch een raar sfeertje daar vond ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |