Boompje heeft beter tijden gekend vermoed ik.quote:Op maandag 26 december 2022 21:46 schreef chufi het volgende:
Lijkt wel op die ondergezeken boom van iemand hier
Dat zijn er 5 te veelquote:Op maandag 26 december 2022 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zou best wel 3 of 4 dagen Kerst willen
Neuh, het is weer mooi geweest.quote:Op maandag 26 december 2022 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Das on Nederlands ... maar gewoon doorhalen naar Oud&Nieuw kan natuurlijk ... doe ik zelf ook gewoonquote:Op maandag 26 december 2022 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik snap ook best, dat veel mensen het niets vinden om wat voor reden dan ook.quote:
quote:Op maandag 26 december 2022 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neuh, het is weer mooi geweest.
Dan ga jij toch lekker 5 dagen kerst vieren?quote:Op maandag 26 december 2022 22:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik snap ook best, dat veel mensen het niets vinden om wat voor reden dan ook.
Alleen ik vind het geweldig.
In theorie niemand, maar morgen gaat gewoon de wekker weer. Dan zit ik heel alleen Kerstfeest te vieren.quote:Op maandag 26 december 2022 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker 5 dagen kerst vieren?
Wie of wat gaat je tegen houden?
Dan regel je wat meer mensen om kerst mee te vieren he,quote:Op maandag 26 december 2022 22:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In theorie niemand, maar morgen gaat gewoon de wekker weer. Dan zit ik heel alleen Kerstfeest te vieren.
Tis goed te doen hier .... op de Canaren was het koud met harde hagelsquote:Op maandag 26 december 2022 23:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gaat alweer opschieten inderdaad.
Hier is het heerlijk zacht. Was vanmiddag gewoon lekker buiten. Hagel is nooit leuk.quote:Op maandag 26 december 2022 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis goed te doen hier .... op de Canaren was het koud met harde hagels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |