Dat hebben de meeste homo'squote:Op maandag 26 december 2022 20:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind Mika dus gewoon écht een hele vriendelijke uitstraling hebben
Wat te denken van DE ZONquote:Op maandag 26 december 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, de organisatie liet ook te wensen over en Pausini kon echt niet
Madonna presenteerde godzijdank nietquote:Op maandag 26 december 2022 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar was het beter dan Madonna destijds, dat is de vraag.
Dit heb ik gelukkig uit mijn geheugen gewistquote:
Ik heb dit jaar niet gekeken.quote:Op maandag 26 december 2022 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Madonna presenteerde godzijdank niet
Een goede boezem dus?quote:Op maandag 26 december 2022 20:20 schreef Dagoduck het volgende:
Vrouwen met een leuk karakter gespot op de videostream.
Dat is toch hetzelfde liedje?quote:Op maandag 26 december 2022 20:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom deze wel nog en Isnt it time niet meer? It doesnt make sense
Eens. Isn't it time is beterquote:Op maandag 26 december 2022 20:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die staat op 1669.quote:Op maandag 26 december 2022 20:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die heb ik ook gehoord hoor. Alleen dat stukje van die troepwinkel is wegquote:Op maandag 26 december 2022 20:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Juistquote:Op maandag 26 december 2022 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde liedje?
Ja, ik vind Piece of The Action daarom ook stukken leukerquote:
Gewoon een lekker nummer ja. Ik vond die cover toen ook niet eens zo vervelendquote:Op maandag 26 december 2022 20:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind dit dus niet écht verkeerd.
Ik was in verwarring door dit overzicht, maar dat klopt dus nietquote:Op maandag 26 december 2022 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehoord hoor. Alleen dat stukje van die troepwinkel is weg
Nee, kan niet alles hebben.quote:Op maandag 26 december 2022 20:28 schreef peaceman het volgende:
John Waite is een leuke man. 1 van de betere concerten van dit jaar van mij.
Heeft @:dagoduck ze ook live gezien?
En the cure ook al nietquote:
Toch wel een Kilkenny's of Murphy's toch?quote:Op maandag 26 december 2022 20:31 schreef Poppejans het volgende:
Dubliners genot
Biertje erbij open maakt
Dit uur komen nog Di-Rect en Ed Sheeran inderdaadquote:Op maandag 26 december 2022 20:31 schreef peaceman het volgende:
Dit is vreselijk, maar naar verluidt kan het erger…
Niks mis met Di-rect met Marcel als zanger.quote:Op maandag 26 december 2022 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit uur komen nog Di-Rect en Ed Sheeran inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |