Toch wel Trenuletul hè?quote:Op maandag 26 december 2022 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was een pover ESF met een povere winnaar. Esf 2021 had 6 beteee liedjes dan de beste dit jaar. Ik weet niet eens meer wat mijn favoriet was. Ik vond er maar 1 leuker dan S10 sja
Wij hadden gewoon weer moeten winnen!quote:Op maandag 26 december 2022 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was een pover ESF met een povere winnaar. Esf 2021 had 6 beteee liedjes dan de beste dit jaar. Ik weet niet eens meer wat mijn favoriet was. Ik vond er maar 1 leuker dan S10 sja
Dat was me een verschrikking.quote:
Eerder level 1 dit jaquote:Op maandag 26 december 2022 20:21 schreef cafca het volgende:
Ook in de jaren 80 maakten ze matige liedjes
De organisatie was waardeloos en het deelnemersveld erg matig. Wat dat betreft duidelijk het minste jaar sinds de jaren ‘00.quote:Op maandag 26 december 2022 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was de enige in de kroeg die, al was het ingetogen, juichde toen Argentinië won. En het was behoorlijk druk. Bijzonder volk die Nederlanders.quote:Op maandag 26 december 2022 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het WK was natuurlijk prima. Terechte winnaar, elke wedstrijd beter dan de tegenstander. Aantal leuke wedstrijden. Jammer dat het organiserend land zo’n kutland is
Moldavische cultuurbarbaar jij.quote:Op maandag 26 december 2022 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was me een verschrikking.
Trutenlul?quote:
Eens, de organisatie liet ook te wensen over en Pausini kon echt nietquote:Op maandag 26 december 2022 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De organisatie was waardeloos en het deelnemersveld erg matig. Wat dat betreft duidelijk het minste jaar sinds de jaren ‘00.
Maar was het beter dan Madonna destijds, dat is de vraag.quote:Op maandag 26 december 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, de organisatie liet ook te wensen over en Pausini kon echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |