Ik wilde die net posten, underrated nummer dat. Echt zo mooi. Deze met Stevie en die van Corey Taylor draai ik best vaak.quote:Op maandag 26 december 2022 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog een album met Stevie Nicks erop.
[ afbeelding ]
Grohlgod.
Lol, bij komen er +20 op de allerlaatste dagquote:
Edge of 51?quote:Op maandag 26 december 2022 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen ze deze niet 3x achtereen draaien?
Kun je zelf doen, dan mis je alleen het nieuws en de reclame.quote:Op maandag 26 december 2022 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
André Hazes gemixt met Pixies en Simon en Garfunkel en Suzan en Freek zekerquote:Op maandag 26 december 2022 20:58 schreef Fred_B het volgende:
Hierna weer een alleraardigst gevarieerd uurtje.
Twee keer ESF alarm, genot.quote:Op maandag 26 december 2022 20:58 schreef Fred_B het volgende:
Hierna weer een alleraardigst gevarieerd uurtje.
Nu moeten wij hilarisch schertsend roepen dat het dan drie keer nicks is?quote:Op maandag 26 december 2022 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dat nummer waarvan ik de naam vergeten ben.quote:Op maandag 26 december 2022 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
André Hazes gemixt met Pixies en Simon en Garfunkel en Suzan en Freek zeker
Ik snap hem dankzij jouw post nu pas.quote:Op maandag 26 december 2022 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu moeten wij hilarisch schertsend roepen dat het dan drie keer nicks is?
Mooi dat er nu nieuws en reclame is.quote:Op maandag 26 december 2022 20:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik wilde die net posten, underrated nummer dat. Echt zo mooi. Deze met Stevie en die van Corey Taylor draai ik best vaak.
Het is al verbodenquote:Op maandag 26 december 2022 21:02 schreef PzKpfw het volgende:
Zwaar illegaal vuurwerk, verbieden die handel!
Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |