Ze hebben wel betere nummersquote:Op maandag 26 december 2022 19:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een monotone muur van herrie inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dit ja, maar denk dat het ook komt dat het niet platgedraaid isquote:Op maandag 26 december 2022 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit zo van GnR, maar deze is wel lekker.
quote:Op maandag 26 december 2022 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben wel betere nummersEstranged, November Rain, Paradise CitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Oh die 2e en 3e ken ikquote:Op maandag 26 december 2022 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Estranged, November Rain, Paradise City
Estrangedquote:Op maandag 26 december 2022 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Civil War, Sweet Child Of Minequote:Op maandag 26 december 2022 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2022 19:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Bob moest kloppen want de bel doet het niet
Ruimt ie het zelf wel even op?quote:Op maandag 26 december 2022 19:56 schreef EDMAN- het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk kwam zojuist klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |