Hoe is dat moeilijk?quote:Op maandag 26 december 2022 19:32 schreef PippenScottie het volgende:
Het antwoord op de moeilijke quizvraag.
Het telefoonnummer van Rosi is 32168
Mannelijk essjequote:
Ik welquote:
quote:Op maandag 26 december 2022 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
die andere worden automagisch al een aantal dagen per maand rood. Geen lippenstift voor nodig
69quote:Op maandag 26 december 2022 19:32 schreef Zorro het volgende:
Rosie hat ein Telefon
Auch ich hab ihre nummer schon
quote:
Ja ik wilde dat nog bij Tell Him zeggen, dat die eenjarige omissie van dat zeiknummer ook heel vreemd is gezien die anders jaarlijks rond de 1600 staat.quote:Op maandag 26 december 2022 19:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ergens verrassend dat deze er rond 2006 uit leek te vliegen, maar nu redelijk stabiel lijkt te staan
Oh bedankt voor het uitschrijven van de tekstquote:Op maandag 26 december 2022 19:34 schreef Isorden het volgende:
SKANDAL SKANDAL
SKANDAL SKANDAL
SKANDAL SKANDAL
SKANDAL SKANDAL
SKANDAL SKANDAL
SKANDAL SKANDAL
SKANDAL SKANDAL
SKANDAL SKANDAL
SKANDAL SKANDAL
SKANDAL SKANDAL
Vraag me oprecht af waar het door komt, is het nummer recent nog ergens weer onder de aandacht gekomen ofzo?quote:Op maandag 26 december 2022 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik wilde dat nog bij Tell Him zeggen, dat die eenjarige omissie van dat zeiknummer ook heel vreemd is gezien die anders jaarlijks rond de 1600 staat.
Zo heb je nog wel wat platen die een rare curve hebben. Maar meestal zijn dat wel platen van veelvoudig aanwezige artiesten.
Ik ga voor Voodoo People denk ik.quote:Op maandag 26 december 2022 19:36 schreef EDMAN- het volgende:
Dit is stiekem de beste van deze mannen
Celine gaat doodquote:Op maandag 26 december 2022 19:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af waar het door komt, is het nummer recent nog ergens weer onder de aandacht gekomen ofzo?
Smack My Bitch Up!quote:Op maandag 26 december 2022 19:36 schreef EDMAN- het volgende:
Dit is stiekem de beste van deze mannen
Stemplaatgenot.quote:
Eerst maar een bitch zien te krijgen jijquote:
Kansloosquote:Op maandag 26 december 2022 19:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Eerst maar een bitch zien te krijgen jij
quote:
Je moeder doet het anders best goed.quote:Op maandag 26 december 2022 19:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Eerst maar een bitch zien te krijgen jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |