abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207241829
De protomartelaar.

Patroon van: koetsiers, paardenknechten, paarden, metselaars, kleermakers, wevers, steenhouwers, timmerlui, kuipers.
Patroon tegen: hoofdpijn, steenziekte, zijsteken, bezetenheid.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207241883
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 16:16 schreef Blues het volgende:
1e stop in Parijs bijna gehaald.
Leuk dat Flightradar24 *O*
Gaaf dat je het zo kan volgen O+

Nou wij zijn onderweg naar het laatste kerstdiner van 2022.
pi_207242124
Nu wist ik wat in mijn leven ontbrak: de patroon tegen zijsteken _O_

Dadelijk kerstdiner a la maison: kliekje zalm, hasselback patatoes en broccoli. En als toet een restje limoncello tiramisu :9 Of een cupcake. Of de laatste Lidl dome. Keuzes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207242231
Wij eten de restjes van gister. Dikke prima!
  maandag 26 december 2022 @ 17:40:43 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 26 december 2022 @ 17:42:37 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207242266
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 17:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij eten de restjes van gister. Dikke prima!
Restjes gourmetten hier met zijn drietjes en nagenieten van gisteren.
Toptijd _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 26 december 2022 @ 17:54:11 #7
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207242427
Brood, kazen en overgebleven andere zaken zoals stukjes taart,
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 december 2022 @ 18:03:31 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207242562
Zalmrollade van de Appie.
Voorts wat venkel en overige groenten uit de wok.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207242629
Kaasfondue :9~ :9~ :9~ :9~
Zie wat eten/drinken we *O*
  maandag 26 december 2022 @ 18:21:35 #10
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207242746
Oh dear, Koos Dobbelsteen is overleden.
pi_207243145
Eend, sigmeschaap, staartstuk, livarspek.
Oftewel gourmetrestjes.
Voor de tv.
Oh en burrata. Met in ingekookte balsamico met rode wijn en beetje suiker gemarineerde tomaties
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207243175
Hier ook restje van gisteren, maar dat was zo weinig dat ik er wat brood bij doe
We have far more in common than that which devides us..
pi_207243525
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 17:42 schreef Molo het volgende:

[..]
Restjes gourmetten hier met zijn drietjes en nagenieten van gisteren.
Toptijd _O_
Perfect. Wij hebben kerstavond gegourmet. Meer de restjes heb ik een bomvolle ommelet gebouwd, met raclettekaas bovenop. Was ook lekker!
pi_207243599
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 19:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Perfect. Wij hebben kerstavond gegourmet. Meer de restjes heb ik een bomvolle ommelet gebouwd, met raclettekaas bovenop. Was ook lekker!
Dat klinkt ook heerlijk
pi_207243863
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 13:35 schreef AnneX het volgende:

[..]
Er is een Chef in de familie. 🎄Handig met kerst en alle familiebezoek.

ZegTele…wanneer verwacht je de bomenjongen terug?
Hij is vrijdag van vakantie teruggekomen maar onze date is komende vrijdag pas. Eerst een hoop kerstgedoe/familiebezoek.
pi_207243907
Kerst zonder de ouders was heerlijk dramaloos. Lekker gegeten bij m'n tante, nog op de Wii gespeeld met m'n nichtje (die inmiddels 17 is... Stop de tijd) en geen meubels vernield dit keer, vriendje van m'n nichtje leren kennen, drie toetjes gegeten, na het diner nog met z'n allen Uno gespeeld waarbij nichtjes vriendje haar overduidelijk zat te matsen. Mooi mooi.

Vannacht bij oma gelogeerd, vandaag de hele dag met oma en broertje geklaverjast. Tweede-kerstdag-diner was macaroni op oma's manier. :9 Ze vond het een beetje raar dat we gewoon macaroni wilden, maar niemand kan macaroni maken zoals oma. :9
Nu in de trein naar huis. Morgen werken :'(
pi_207243950
D
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 19:55 schreef Tele6 het volgende:
Kerst zonder de ouders was heerlijk dramaloos. Lekker gegeten bij m'n tante, nog op de Wii gespeeld met m'n nichtje (die inmiddels 17 is... Stop de tijd) en geen meubels vernield dit keer, vriendje van m'n nichtje leren kennen, drie toetjes gegeten, na het diner nog met z'n allen Uno gespeeld waarbij nichtjes vriendje haar overduidelijk zat te matsen. Mooi mooi.

Vannacht bij oma gelogeerd, vandaag de hele dag met oma en broertje geklaverjast. Tweede-kerstdag-diner was macaroni op oma's manier. :9 Ze vond het een beetje raar dat we gewoon macaroni wilden, maar niemand kan macaroni maken zoals oma. :9
at klinkt als een kerst zoals kerst alleen maar kan zijn. Fijne dingen doe met fijne mensen
  maandag 26 december 2022 @ 20:11:28 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207244076
Gourmet met mn ouders; ze zijn net weg. Ik ben nu wel aan vakantie toe, dus morgen weer gewoon werken :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207244089
quote:

En, heb je het goed gedaan, kerst?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207244328
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 20:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
En, heb je het goed gedaan, kerst?
Ja ;)
pi_207244329
Klinkt als een heerlijke kerst zo, @Tele6!
pi_207244341
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 17:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En ze moeten er nog zoveel meer. Hoe lang zijn ze eigenlijk onderweg? En super leuk om dat vliegtuig zo te volgen :Y
Omgerekend naar onze tijd zijn ze er ergens morgen rond middernacht. 34uur onderweg of zo, ook door hele lange wachttijden op bijv Singapore en een extra tussenstop.
pi_207244485
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 20:29 schreef Blues het volgende:
Omgerekend naar onze tijd zijn ze er ergens morgen rond middernacht. 34uur onderweg of zo, ook door hele lange wachttijden op bijv Singapore en een extra tussenstop.
Hopelijk kunnen ze slapen in het vliegtuig. Anders wordt het wel een heel lange reis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207244754
quote:

Dat klinkt echt heerlijk O+

Onze dag was ook fijn. Weinig gedaan. Teennagels geknipt, gepuzzeld en een doos met schoolspullen uit de brugklas uitgepakt. Ik heb een stapel dozen van mijn ouders gekregen 4 jaar geleden. Ik ben een beetje bang voor al die herinneringen dus ik stelde het uitpakken uit. Het was best weer eens leuk om te zien eigenlijk. Vooral veel oud papier, maar toch leuk.

Ons alternatieve kerstdiner was heerlijk. Simpel, snel, precies wat we nodig hadden. De zelfgemaakte ceasardressing is uitstekend gelukt. Ik had nog Irish sodabread in de vriezer waar ik croutons van heb gemaakt.

Morgen gaan we lekker ingewikkeld doen. Ook leuk, maar niet vandaag.
Spoilers!
pi_207248490
Ik heb een onbewingbare kriebel in mijn keel }:| Ik heb het hoofdeinde een stuk omhoog gezet en dat helpt een beetje. Zo geen zin hier in. Ik wil slapen.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')