SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dat gaat veranderen.quote:Op maandag 26 december 2022 14:49 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
En mijn gas blijft rustig ¤3,40 m3
Als je een nieuw langdurig contract hebt, niet. Heb je een variabel contract, wel. En zelfs dan duurt het ff, oude "voorraad" zal eerst de deur uit moeten.quote:
Ik heb een variabel contract.quote:Op maandag 26 december 2022 14:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als je een nieuw langdurig contract hebt, niet. Heb je een variabel contract, wel. En zelfs dan duurt het ff, oude "voorraad" zal eerst de deur uit moeten.
Ik denk dat de mijne ook wel omlaag kan, maar ik laat het lekker staan zoals het is. Je kan beter geld terugkrijgen op het eind van het jaar dan dat je een fors bedrag moet nabetalen.quote:Op maandag 26 december 2022 15:04 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik heb een variabel contract.
Mijn voorschat is al gehalveerd. Hopelijk gaat ze binnenkort weer omlaag.
[ twitter ]
There is gas and we have money. We just turn down the heating out of solidarity with Ukraine.quote:Op maandag 26 december 2022 15:13 schreef ExTec het volgende:
In deze tweet vraagt een oekrainse aan europeanen hoe het zit met kou, of juist niet.
Nog behoorlijk veel mensen die bewust de verwarming laag hebben.
[ twitter ]
Donkere rook, weer een bandenfabriek in de hens?quote:Op maandag 26 december 2022 14:14 schreef Adrie072 het volgende:
[ twitter ]
Weer een brandje en een luxe taxi....
[ twitter ]
Een wachtlopende soldaat schrok zo van de debris dat z'n sigaret uit z'n mond viel die vervolgens heel ongelukkig terecht kwam in open munitiekratten.quote:Op maandag 26 december 2022 16:51 schreef 3rr0r het volgende:
Wel hilarisch dat Rusland dan beweert dat ze die drone bij het vliegveld uit de lucht hebben geknald en door de brokstukken 3 mensen zijn doodgegaan. Zie je het ene na het andere camerabeeld met een duidelijke explosie op de grond. Straks geheid satellietfoto's ook van de schade. Maar goed, als ze de eigen bevolking het maar laten geloven, neem aan dat ze niet in de veronderstelling zijn dat de rest van de wereld die toegang heeft tot nieuwsbronnen gelooft wat ze zeggen. Hoewel, die eigen bevolking krijgt er sowieso niks van mee waarschijnlijk. Dus ze liegen slechts voor de mensen die van zoete koek houden ofzo.
Waarom eigenlijk nog wel toegeven dat er 3 doden zijn gevallen dan vraag je je af... Misschien omdat de beste leugens toch iets van waarheid erin hebben normaalgesproken. Nu zijn hun leugens over het algemeen niet al te best maar goed, zou een verklaring kunnen zijn.
Heeft MIT wel eens onderzoek gedaan naar zwaartekrachtvelden bij hotels als er Russen verblijven?quote:
Mja, probleem is dat de gasopslagen door iedereen in de zomer worden gevuld en de prijzen dan de pan uitrijzen. Ik weet niet hoeveel we hier nu aan hebben.quote:Op maandag 26 december 2022 15:04 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik heb een variabel contract.
Mijn voorschat is al gehalveerd. Hopelijk gaat ze binnenkort weer omlaag.
[ twitter ]
Dat soort machines opereren niet in de cloud oid. Dat ding functioneert gewoon en updates zijn hooguit voor extra functies of bugfixes. Hier kan die fabrikant niet zo veel mee doen, want 100% dat die geen direct lijntje met de machine hebben. Dat is al niet zo bij de machinefabriek op de hoek, laat staan bij een wapenfabrikant.quote:Op maandag 26 december 2022 11:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
https://www.frankyandcoen.nl/en/doneer-nu
Ik vraag me af hoe al deze mensen op zon dodenlijst komen om uit raam geduwd te worden.quote:
Ik denk dat de bedoeling van dat uit het raam duwen is dat we dat juist niet te weten komen. Doden praten niet.quote:Op maandag 26 december 2022 17:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe al deze mensen op zon dodenlijst komen om uit raam geduwd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |