abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 december 2022 @ 14:53:34 #1
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207239970
Fipo
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_207239976
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 14:49 schreef Kidjuh het volgende:

[..]
En mijn gas blijft rustig ¤3,40 m3 :')
Dat gaat veranderen.
  maandag 26 december 2022 @ 14:59:35 #4
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_207240011
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 14:56 schreef polderturk het volgende:

[..]
Dat gaat veranderen.
Als je een nieuw langdurig contract hebt, niet. Heb je een variabel contract, wel. En zelfs dan duurt het ff, oude "voorraad" zal eerst de deur uit moeten.
pi_207240063
quote:
7s.gif Op maandag 26 december 2022 14:59 schreef ExTec het volgende:

[..]
Als je een nieuw langdurig contract hebt, niet. Heb je een variabel contract, wel. En zelfs dan duurt het ff, oude "voorraad" zal eerst de deur uit moeten.
Ik heb een variabel contract.
Mijn voorschat is al gehalveerd. Hopelijk gaat ze binnenkort weer omlaag.

twitter
pi_207240080
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 15:04 schreef polderturk het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ik denk dat de mijne ook wel omlaag kan, maar ik laat het lekker staan zoals het is. Je kan beter geld terugkrijgen op het eind van het jaar dan dat je een fors bedrag moet nabetalen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 26 december 2022 @ 15:13:47 #8
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_207240206
In deze tweet vraagt een oekrainse aan europeanen hoe het zit met kou, of juist niet.

Nog behoorlijk veel mensen die bewust de verwarming laag hebben.

twitter
  maandag 26 december 2022 @ 15:15:23 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207240239
quote:
7s.gif Op maandag 26 december 2022 15:13 schreef ExTec het volgende:
In deze tweet vraagt een oekrainse aan europeanen hoe het zit met kou, of juist niet.

Nog behoorlijk veel mensen die bewust de verwarming laag hebben.

[ twitter ]
There is gas and we have money. We just turn down the heating out of solidarity with Ukraine.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_207240347
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 14:14 schreef Adrie072 het volgende:
[ twitter ]
Weer een brandje en een luxe taxi....
[ twitter ]
Donkere rook, weer een bandenfabriek in de hens?
pi_207241608
Wel hilarisch dat Rusland dan beweert dat ze die drone bij het vliegveld uit de lucht hebben geknald en door de brokstukken 3 mensen zijn doodgegaan. Zie je het ene na het andere camerabeeld met een duidelijke explosie op de grond. Straks geheid satellietfoto's ook van de schade. Maar goed, als ze de eigen bevolking het maar laten geloven, neem aan dat ze niet in de veronderstelling zijn dat de rest van de wereld die toegang heeft tot nieuwsbronnen gelooft wat ze zeggen. Hoewel, die eigen bevolking krijgt er sowieso niks van mee waarschijnlijk. Dus ze liegen slechts voor de mensen die van zoete koek houden ofzo.

Waarom eigenlijk nog wel toegeven dat er 3 doden zijn gevallen dan vraag je je af... Misschien omdat de beste leugens toch iets van waarheid erin hebben normaalgesproken. Nu zijn hun leugens over het algemeen niet al te best maar goed, zou een verklaring kunnen zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door 3rr0r op 26-12-2022 16:58:08 ]
pi_207241717
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 26 december 2022 @ 17:13:53 #14
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_207241876
Grootste bank Rusland sluit vanwege sancties noodgedwongen kantoor in Golfregio
Sberbank, de grootste bank van Rusland, ziet zich genoodzaakt begin volgend jaar zijn kantoor in de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) te sluiten.
pi_207241995
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207242012
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207242090
Ja de sterke arm uit Rusland reikt ver hoor om veraaiers uit het raam te sodemieteren.
pi_207242121
De een zijn dood...
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207242144
Wanneer flikkert iemand Putin uit een raam?
pi_207242178
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 16:51 schreef 3rr0r het volgende:
Wel hilarisch dat Rusland dan beweert dat ze die drone bij het vliegveld uit de lucht hebben geknald en door de brokstukken 3 mensen zijn doodgegaan. Zie je het ene na het andere camerabeeld met een duidelijke explosie op de grond. Straks geheid satellietfoto's ook van de schade. Maar goed, als ze de eigen bevolking het maar laten geloven, neem aan dat ze niet in de veronderstelling zijn dat de rest van de wereld die toegang heeft tot nieuwsbronnen gelooft wat ze zeggen. Hoewel, die eigen bevolking krijgt er sowieso niks van mee waarschijnlijk. Dus ze liegen slechts voor de mensen die van zoete koek houden ofzo.

Waarom eigenlijk nog wel toegeven dat er 3 doden zijn gevallen dan vraag je je af... Misschien omdat de beste leugens toch iets van waarheid erin hebben normaalgesproken. Nu zijn hun leugens over het algemeen niet al te best maar goed, zou een verklaring kunnen zijn.
Een wachtlopende soldaat schrok zo van de debris dat z'n sigaret uit z'n mond viel die vervolgens heel ongelukkig terecht kwam in open munitiekratten.

quote:
Heeft MIT wel eens onderzoek gedaan naar zwaartekrachtvelden bij hotels als er Russen verblijven?
pi_207242211
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 15:04 schreef polderturk het volgende:

[..]

[ twitter ]
Mja, probleem is dat de gasopslagen door iedereen in de zomer worden gevuld en de prijzen dan de pan uitrijzen. Ik weet niet hoeveel we hier nu aan hebben.

Aankomende zomer wordt het nog een hele uitdaging om de voorraden aan te vullen voor de volgende winter.
pi_207242224
quote:
Dat soort machines opereren niet in de cloud oid. Dat ding functioneert gewoon en updates zijn hooguit voor extra functies of bugfixes. Hier kan die fabrikant niet zo veel mee doen, want 100% dat die geen direct lijntje met de machine hebben. Dat is al niet zo bij de machinefabriek op de hoek, laat staan bij een wapenfabrikant.
pi_207242238
quote:
Ik vraag me af hoe al deze mensen op zon dodenlijst komen om uit raam geduwd te worden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207242274
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_207242284
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2022 17:40 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe al deze mensen op zon dodenlijst komen om uit raam geduwd te worden.
Ik denk dat de bedoeling van dat uit het raam duwen is dat we dat juist niet te weten komen. Doden praten niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')