Op die gevaarlijke gek van de UCI zit ook niemand te wachten. En dat is de enige waarvan ik weet wat ie doet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Tijdje terug een uitgebreid artikel gelezen met de profielen van de kandidaten.
Moet raar lopen als het niet Coe wordt, denk ik. Liever niet, maarja
..
Coe of Samaranch, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Donderdag om 15:00 begint de verkiezing van de nieuwe IOC-voorzitter
Ik vind die prins ook nog wel een gevaarlijke outsider, zeker als het een aantal rondes gaat duren.quote:
Moet wel Coe zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik lees dat we al een winnaar hebben in de eerste ronde, bekendmaking binnen een halfuur.
Zij heeft toch ook niks bijzonders gedaan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De watchers denken Coventry, maar weten het ook niet zeker.
Nee, maar vrouw/Afrika/Bach's keuze betekent grote basis.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zij heeft toch ook niks bijzonders gedaan?
De saaiste kandidaat ook de minst corrupte?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, maar vrouw/Afrika/Bach's keuze betekent grote basis.
Nou ze is minister in Zimbabwe en was vriendelijk met Mugabe, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De saaiste kandidaat ook de minst corrupte?
quote:De stemming in Griekenland was geheim. De IOC-leden zaten in een ruimte zonder andere bezoekers en mochten hun telefoons niet meenemen. Coventry kreeg uiteindelijk 49 van de mogelijke 97 stemmen. Samaranch junior haalde 28 stemmen binnen, Coe 8, Watanabe 4, Lappartient 4, Eliasch 2 en Feisal Al-Hussein ook 2.
Mocht vast wat kosten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:01 schreef mitt het volgende:
Wel knap dat ze zoveel stemmen heeft gekregen.
Dat is het zeker.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:58 schreef wimderon het volgende:
Is het niet een idee om hier een algemeen Olympisch / Olympisch nieuws-topic van te maken @:borisz @:heywoodu?
Ja de blijde reacties die ik overal zie laten vooral de onwetendheid van mensen zien. Maar ja het is een vrouw dus dan moet het wel goed zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
President Vladimir Poetin heeft Coventry zijn felicitaties al overgebracht. Hij noemde haar verkiezing "een bewijs van haar hoge status in de sportwereld en de erkenning van haar buitengewone persoonlijke prestaties".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |