Goeiemorgen @onlogischquote:Op zondag 1 januari 2023 01:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar forumgebruiker @:Pisces29
Je niet ergens in een 1 of andere obscure bar aan het bezatten?
Braaf aan de spa rood. Of nou ja technisch gezien Saskia.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen @:onlogisch
Een gewone bar met de hele avond cola. En jij?
SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Saskia?quote:Op zondag 1 januari 2023 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Braaf aan de spa rood. Of nou ja technisch gezien Saskia.
@:Doublepain
Saskiaquote:Op zondag 1 januari 2023 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is Saskia?
Ik dacht bij Saskia aan een vermoedelijke broer van Henk. @:Caland
Ah, de gezonde Saskia.quote:
Heb je nog een 00:00:00 post gemaakt?quote:Op zondag 1 januari 2023 11:11 schreef onlogisch het volgende:
Met 9 posts sta ik in 2023 vooralsnog bovenaan
Is er een ongezonde Saskia dan??quote:
brian cox wel beetje saai op dit onderwerp hoorquote:Op zondag 1 januari 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie om het jaar maar goed te beginnen
Een enorme baas en gewoon zeer verhelderend omtrent dit facsinerende topic.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
brian cox wel beetje saai op dit onderwerp hoor
die is niet echt out there en houdt het bij the science
wel een baas
einde extra informatie over deze gozer
Geen forumbeestquote:Op zondag 1 januari 2023 11:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb je nog een 00:00:00 post gemaakt?
@GGMM @Straatcommando. @Netsplitter @murpquote:Op zondag 1 januari 2023 12:01 schreef aTypisch het volgende:
ik hoop dat ik dit jaar weer in BTC mag posten
@Nattekat, mooiste user daarquote:Op zondag 1 januari 2023 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM @:Straatcommando. @:Netsplitter @:Murp
stop hier meequote:Op zondag 1 januari 2023 12:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 561 5/6
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 357 4/6
🟨⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ook in het nieuwe jaar zetten we stug door @:rambodirk
quote:Op zondag 1 januari 2023 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Nipt in de top 10. Dat is wel eens beter geweest.Vijfde. Had je een paar jaar geleden niet kunnen verzinnen. Ook nog eens met al m'n bans. Ha ha ha.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiemorgen/middag.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Eens maat. Toont eens te meer aan dat FOK! mors en morsdood is.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vijfde. Had je een paar jaar geleden niet kunnen verzinnen. Ook nog eens met al m'n bans. Ha ha ha.
Goeiemorgen/middag.
tijd voor een overnamequote:Op zondag 1 januari 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Toont eens te meer aan dat FOK! mors en morsdood is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |