Geniet ervan!quote:Op maandag 26 december 2022 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens punthoofd. Viel pas erg laat in slaap, was weer vroeg wakker (9 uur al), en heb een beste kater
Erg jammer. Beterschap maat.quote:Op maandag 26 december 2022 13:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Griep (die echte, niet een verkoudheidje) dus wel een beetje van allebei
En straks weer aan de pimpel?quote:Op maandag 26 december 2022 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens punthoofd. Viel pas erg laat in slaap, was weer vroeg wakker (9 uur al), en heb een beste kater
ik las piemelquote:Op maandag 26 december 2022 13:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En straks weer aan de pimpel?
Nee, zaterdag pas weerquote:Op maandag 26 december 2022 13:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En straks weer aan de pimpel?
knutgodquote:Op maandag 26 december 2022 14:08 schreef tong80 het volgende:
Net om van Knut gehad. Vroeg hoe het met mn rikketik ging. Aardig van hem
Wat is zalmciche?quote:Op maandag 26 december 2022 14:42 schreef tong80 het volgende:
Lekkere kerstdiner gehad van kunstenares vriendin. Zalmciche en stoofvlees schotel. 😋
Geen idee. Was wel lekker 😋quote:
gastquote:Op maandag 26 december 2022 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Erg hard gelachen om dat shirtHimarsgenot
Ik gok dat 'ie quiche bedoeltquote:
Waarom zou je dan ciche schrijven?quote:Op maandag 26 december 2022 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik gok dat 'ie quiche bedoelt
Ja.quote:Op maandag 26 december 2022 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ciche schrijven?
Dat is ook wel bijna gebeurd denk ik.quote:
Als God beslist dat je tijd is gekomen dan is je tijd gekomenquote:Op maandag 26 december 2022 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is ook wel bijna gebeurd denk ik.
Met een stuk in je kraag komen de woorden er vaak toch lastiger uit.quote:Op maandag 26 december 2022 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ciche schrijven?
Nog gefeliciteerd me Jezus!quote:Op maandag 26 december 2022 16:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als God beslist dat je tijd is gekomen dan is je tijd gekomen
zo onsterfelijk is pele blijkbaar ook weer niet.
Hij is trending op twitter dus hij is bekend genoeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |